کد خبر : 1417499 | 02 خرداد 1396 ساعت 11:02 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

حضور تراکتوری‌ها در باشگاه گسترش به خاطر آقایی

مسئولان باشگاه تراکتورسازی امروز برای مذاکره بر سر جذب سعید آقایی به باشگاه گسترش فولاد می روند.

حضور تراکتوری‌ها در باشگاه گسترش به خاطر آقایی

به گزارش "ورزش‌سه"، سعید آقایی مدافع فصل گذشته تراکتورسازی قراردادش با این تیم به پایان رسیده و بازیکن آزاد به حساب می آید اما چکی که این بازیکن پارسال برای ضمانت به گسترشی ها داده بود، باعث شده عملا نتواند با هیچ تیمی بدون اجازه از گسترش فولاد قرارداد امضا کند.


از این رو مسئولان تراکتورسازی سخت به دنبال راضی کردن مسئولان گسترش فولاد برای دریافت چک ضمانت هستند. تراکتوری ها روز گذشته نامه رسمی خود برای پرداخت مبلغی به گسترش و تمدید قرارداد با سعید آقایی را به دفتر این باشگاه ارسال کردند. همچنین آنها قرار است امروز به دفتر باشگاه گسترش فولاد بروند تا به صورت رودررو به مذاکره بپردازند.


کاظم محمودی، سرپرست تراکتورسازی در این باره گفت: «در نامه ای که به گسترش فولاد زدیم اشاره شد که با توجه به محرومیت تیم تراکتورسازی در فصل نقل و انتقالات تابستانی درخواست می‌شود رضایت‌نامه این بازیکن برای ادامه همکاری وی با تیم تراکتورسازی صادر شود. امروز به دفتر این باشگاه می رویم تا جواب بگیریم.»


وی افزود: «خوشبختانه آقای زنوزی مالک باشگاه گسترش فولاد در سال‌های اخیر همکاری‌های خوبی با باشگاه تراکتورسازی داشتند و ثابت کردند که علاقه خاصی به این تیم دارند و با توجه به شناختی که از مسئولان این باشگاه داریم امیدواریم این باشگاه در این زمینه نیز با ما همکاری لازم را داشته باشد و ما نیز به نمایندگی از هواداران پرشور تراکتورسازی قدردان حمایت‌های این عزیزان هستیم.»

دیدگاه‌ها