کد خبر : 1417509 | 02 خرداد 1396 ساعت 11:54 | 32K بازدید | 0 دیدگاه

آشفته بازار مدیریت با رقابت 3 جناح

ناصر شفق، مدعی مالکیت باشگاه تراکتورسازی!

بر اساس اعلام عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی ناصر شفق مدیرعامل سابق این باشگاه مدعی مالکیت است!

ناصر شفق، مدعی مالکیت باشگاه تراکتورسازی!

به گزارش "ورزش‌سه"، کادر مدیریتی باشگاه تراکتورسازی این روزها تنش های زیادی را تجربه می کند. اختلاف ها در هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی به اوج خود رسیده و از سوی دیگر ناصر شفق مدیرعامل سابق این باشگاه نیز ادعای مالکیت دارد.


یکسال بدون جلسه
از تاریخ 13 خرداد سال 95 که هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی تشکیل جلسه داد و مصطفی آجورلو را به عنوان مدیرعامل جدید منصوب کرد، کادرمدیریتی این باشگاه تنش های زیادی را تجربه کرده است. چند ماه بعد از انتصاب آجورلو بود که سعید عباسی، عباس الیاسی و کوهی 3 عضو هیات مدیره تراکتورسازی به دلیل بی احترامی مدیرعامل به هیات مدیره و عدم توجه به نظرات آنها از سمت خود استعفا کردند. از آن زمان تاکنون رییس هیات مدیره هیچ نظری درباره استعفای این 3 نفر نداد و نتیجه اش چنین شد که تاکنون هیات مدیره باشگاه هرگز دور یک میز جمع نشده اند. مصاحبه هایی که سعید عباسی عضو هیات مدیره باشگاه در زمستان 95 انجام داد گواه این مساله است. با این حال هیات مدیره به خاطر شرایط حساس تیم سکوت کرد ولی حالا با پایان لیگ برتر شانزدهم، زخم کهنه دوباره سرباز کرده است.


هیات مدیره علیه مدیرعامل
از چند روز قبل 3 عضو هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی اقداماتی را علیه آجورلو مدیرعامل باشگاه انجام دادند. به نمایندگی از این اعضا، سعید عباسی صحبت هایی را نیز علیه مدیرعامل باشگاه برزبان آورد و فعالیت هایش را غیرقانونی خواند. این اعضای هیات مدیره بر این باورند که طبق اساسنامه باشگاه تراکتورسازی همه عزل و نصب ها و عقد قراردادهای جدید باید با مصوبه هیات مدیره صورت بگیرد و چون آنها مصوبه ای نداشتند همه قراردادهایی که به وسیله آجورلو به امضا رسیده، غیرقانونی است. همچنین قرار بود امروز جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی برگزار شود که الیاسی، عباسی و کوهی در این جلسه حاضر نشدند. البته شنیده می شود رییس هیات مدیره به صورت مخفیانه با استعفای سعید عباسی موافقت کرده و یک عضو دیگر که نامش مشخص نیست جای او منصوب شده است. بر همین اساس گفته می شود جلسه هیات مدیره نیز با حضور سردار کریمیان، آجورلو و عضو جدید که اکثریت هستند تشکیل شده است!


تلاش برای جدایی آجورلو
عباسی، الیاسی و کوهی اعتقاد دارند هیچ جابه جایی در هیات مدیره باشگاه بدون نظر مجمع امکان پذیر نیست و به همین خاطر آنها خواهان برکناری مصطفی آجورلو هستند. اتفاقی که برای تحقق آن تلاش هایی در پشت پرده انجام شده اما هنوز هیچ منبع رسمی آن را تایید نکرده است. چیزی که در این خصوص مشخص است، 3 عضو مذکور هیات مدیره باشگاه در تلاش هستند تا آجورلو از سمتش کنار برود. 


مالکیت ناصر شفق؟
اتفاق دیگری که مدیریت باشگاه تراکتورسازی را تحت تاثیر قرار داده، ادعای مالکیت ناصر شفق بر باشگاه است! شفق که در دوران حضور تراکتورسازی در لیگ دسته اول مدیرعامل این باشگاه بود و توانست این تیم را به لیگ برتر بیاورد، مدعی است اسنادی در دست داد که ثابت می کند او مالک اصلی باشگاه است و حالا می خواهد مالکیتش را پس بگیرد. سعید عباسی در این باره گفته است: «شنیده‌ام که آقای شفق دوباره مدعی مالکیت باشگاه شده‌اند. باشگاه در این چندسال به دلایلی توسط سپاه اداره می‌شد و حالا آقای شفق می‌خواهد دوباره باشگاه را پس بگیرد زیرا دلش برای تراکتورسازی می‌سوزد. دلش می‌خواهد که این تیم قهرمان شود. با نتایجی که آقای آجورلو گرفته است، مشخص است که هرکسی که باشد دلش به حال باشگاه و مردم می‌سوزد. شفق تراکتورسازی را می‌فهمد و برای موفقیت این تیم باز می‌گردد. البته اکنون او در حال مذاکره است و همه چیز قطعی نشده است.»


ادعای مدیریت بر تراکتور توسط 3 جناح
اگرچه عباسی در مصاحبه اش از اقدام ناصر شفق حمایت کرده اما به نظر می رسد اوضاع مدیریت باشگاه تراکتورسازی آشفته تر از آن چیزی است که تصور می کنیم. مساله ای که مشخص است، 3 گروه برای مدیریت در باشگاه در تلاش هستند. آجورلو و همکارانش که اکنون در راس کار قرار دارند؛ همچنین 3 عضو هیات مدیره که به دنبال برکناری آجورلو از مدیرعامل هستند. ضمن اینکه ناصر شفق نیز بر مالکیت باشگاه ادعا کرده تا خود برراس کار قرار بگیرد. این اتفاقات عجیب در حالی باشگاه را تحت تاثیر قرار داده که هنوز تکلیف سرمربی تراکتورسازی روشن نیست و از طرفی تعداد زیادی از بازیکنان هم قراردادشان را تمدید نکرده اند.

دیدگاه‌ها