کد خبر : 1417538 | 02 خرداد 1396 ساعت 14:16 | 33K بازدید | 1 دیدگاه

نصیرزاده: آقایی بازیکن گسترش نیست

مدیرعامل گسترش فولادی ها در رابطه با بازیکن مورد توجه بسیاری از تیم های لیگ برتری به اظهارنظر پرداخت، او در رابطه با سعید آقایی می گوید این بازیکن متعلق به گسترش فولاد نیست.

نصیرزاده: آقایی بازیکن گسترش نیست

به گزارش "ورزش سه"، سعید آقایی یکی از بازیکنان مورد توجه تیم های مختلف در فصل نقل و انتقالات محسوب می شود، او که پیش از این برای تیم های تراکتورسازی و گسترش فولاد به بازی پرداخته است خود را در یک قدمی جدایی از تبریزی ها می بیند. در حالی که پیش از این گفته می شد باشگاه گسترش فولاد باید رضایت نامه این بازیکن را صادر کند اما مدیرعامل این تیم عقیده دیگری دارد. 


هوشنگ نصیرزاده در گفت و گویی درباره نامه ای که باشگاه تراکتورسازی برای تعامل در مساله سعید آقایی ارسال کرده است اظهار داشت: باشگاه تراکتورسازی نامه ای چند خطی را برای ما ارسال کرد که طی آن درخواست رضایتنامه این بازیکن را داشت. این در حالی است که آقایی اصلا بازیکن ما نیست و می تواند به هر تیمی که دوست دارد برود. ما نیز امروز نامه ای را برای تراکتورسازی ارسال کردیم که رسانه ای شدن آن خیلی به صلاح نیست.


وی ادامه داد: در واقع ما با آقایی طرف حساب هستیم و این بازیکن باید با ما تسویه حساب انجام دهد. و اگر نه اصلا او بازیکن ما به شمار نمی رود. موضوعی که میان ما و سعیدآقایی شکل گرفته کاملا حرفه ای بوده و حالا هم درست نیست آن را با مسائل احساسی آمیخته کنیم و هرگز این کار را انجام نمی دهیم.


مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد با تاکید بر موفقیت تراکتورسازی در فصل جاری خاطرنشان کرد: ما حتما منافع تراکتورسازی را در نظر داریم چرا که موفقیت آنها، موفقیت ما نیز هست چرا که مربو به یک منطقه هستیم. امیدواریم در فصل هفدهم موفقیت آنها بیش از پیش باشد. تراکتور امسال تا مرز قهرمانی تا دو جام پیش رفت اما مسائلی آنها را از رسیدن به این مهم دور کرد. ما امیدواریم در سال جاری به جام برسند.


نصیرزاده در پایان درباره دیدار با مسئولان باشگاه تراکتورسازی تاکید کرد: در حال حاضر من تهران هستم و قرار نبوده دیداری با آنها داشته باشم. این صحبت ها نیز از سوی مسئولان تراکتورسازی مطرح شده است.

دیدگاه‌ها