کد خبر : 1417554 | 02 خرداد 1396 ساعت 14:57 | 34.1K بازدید | 1 دیدگاه

ربیع‌خواه؛ لطفا معمولی نباش!

در غیاب کمال کامیابی نیا برانکو به بازیکن شماره 18 تیمش اعتماد کرده تا او در جدال برابر لخویا هافبک دفاعی سرخپوشان لقب گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد دفاعی و تاکتیکی پرسپولیس تمایل زیادی به شرایط حضور و غیبت کمال کامیابی نیا داشته است و همین مساله باعث شده تا با مصدومیت این هافبک دفاعی ملی‌پوش نگرانی زیادی بین اهالی و کارشناسان در جدال برابر لخویا از این بابت شکل گیرد.


بعد از اینکه دو بازیکن پرسپولیس طی روزهای اخیر در تمرینات این تیم مورد تست برانکو ایوانکوویچ قرار گرفتند، در نهایت تصمیم بر این شد تا محسن ربیع خواه در جدال برابر لخویا وظیفه حضور در این پست را عهده دار باشد.


ربیع خواه، خرید بی سر و صدای ابتدای فصل سرخپوشان بود که کمتر کسی روی او برای حضور در ترکیب حساب باز می‌کرد اما او نشان داد از فرصت ها به خوبی بلد است سود ببرد. مصدومیت محمدامین آرام طبع در اردوی اوکراین که تنها گزینه سمت چپ دفاعی این تیم محسوب می شد باعث شد تا برانکو به این بازیکن اعتماد کند و در اولین ترکیب این تیم در لیگ برتر حضور یابد. هر چند عدم اعتماد بنفس و فشار روی او در هفته‌های ابتدایی باعث شد تا علیرغم نتایج موفقیت آمیز سرخپوشان او در سیبل قرار داشته باشد اما رفته رفته توانست تاثیرگذاری خود را به نمایش بگذارد. 


تاریخ اکنون یک بار دیگر برای او تکرار شده است؛ اینبار نیز یک بازیکن مصدوم شده تا ربیع خواه به عنوان جانشین او از سوی برانکو مورد اعتماد قرار گیرد. باید دید اینبار این بازیکن که پست اصلی اش نیز هافبک دفاعی است و در نفت آبادان و تراکتورسازی نیز در این پست حضور داشته، قادر خواهد بود از قالب خود در نقش نقی معمولی خارج شود و ستاره سرخپوشان در جدال برابر لخویا قرار گیرد. مطمئنا آمار پایانی بازی در این جدال می‌تواند نشان دهد او بازیکنی در سطح و سبک پرسپولیس است یا خیر.

 

1200884

دیدگاه‌ها