کد خبر : 1417557 | 02 خرداد 1396 ساعت 15:03 | 22.4K بازدید | 0 دیدگاه

اکسین از تیم‌‌داری کناره‌گیری کرد

اکسین البرز سال گذشته پس از قهرمانی و صعود از لیگ دسته دوم به لیگ یک تیمی در حد لیگ‌برتر و با سرمربیگری مربیان نامی چون فیروز کریمی و یحیی گل‌محمدی بست و حتی در مقطعی هم جز مدعیان و بالانشینان جدول لیگ یک قرار گرفتند.

اکسین از تیم‌‌داری کناره‌گیری کرد

به گزارش "ورزش سه"، اکسین فصل را با رتبه هفتم به پایان رساند و عملکرد خوبی به نسبت سایر رقبا داشت اگرچه دو رقیب دیگر لیگ دویی‌اش توانستند به لیگ‌برتر صعود کنند اما آنها با وجود در دست داشتن تیم توسط مربیان بزرگی چون فیروز کریمی و یحیی گل‌محمدی نتوانست به هدفی که مدنظر مدیران باشگاه است دست پیدا کنند. 


مدیران این تیم کرجی پس از فسخ قرارداد یحیی گل‌محمدی امروز ناگهان اعلام کردند که دیگر نمی‌خواهند تیم‌داری کنند. البته ریشه این صحبت برادران طاهری‌پور به اینجا ختم می‌شود که آنها تصمیم داشتند برای فصل آینده تیمشان را به شهر آمل ببرند تا باتوجه به سرمایه‌گذاری مالکین و مدیران این تیم در این شهر سال آینده بهتری را آغاز کنند و به هدفشان که صعود به لیگ‌برتر است نزدیک‌تر شوند. البته مدیرعامل باشگاه اکسین هنوز به طور قطع درخواست انصرافشان را به سازمان لیگ ارائه نداده‌اند و منتظر جلسه‌شان با مسئولین سازمان هستند تا مشخص شود که آیا با درخواست آنها موافقت خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها