کد خبر : 1417558 | 02 خرداد 1396 ساعت 15:03 | 24.6K بازدید | 0 دیدگاه

درخشش خیره‌کننده محمد نوری برابر لخویا

پرسپولیس امروز برابر تیمی قرار خواهد گرفت که حریف تجربه یک شکست تلخ و سنگین در استادیوم آزادی را در کارنامه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، جدال امروز پرسپولیس برابر لخویا یادآور آخرین رویارویی دو تیم در آزادی است که در اسفند 93 برگزار شد و سرخپوشان با نتیجه 3-0 به پیروزی رسیدند.


یکی از بهترین و کلیدی‌ترین بازیکنان پرسپولیس در آن بازی محمد نوری بود. کاپیتان و هافبک با تجربه آن روزهای سرخپوشان علاوه بر اینکه گل سوم تیمش را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، در طول بازی مدیریت خوبی بر خط میانی پرسپولیس داشت و به خوبی توانست در پست خودش ایفای نقش کند. این بازیکن با فرار به عمق دفاعی حریف و دریبل مدافعان آن باعث اعلام خطای پنالتی روی خودش شد و توانست آن را به گل تیمش تبدیل کند. 

 


نوی در طول دوران حضورش در پرسپولیس 41 گل به ثمر رسانده است که او را در کنار مجتبی محرمی در جمع 10 گلزن برتر تاریخ این باشگاه قرار می‌دهد.


نوری این روزها در تراکتورسازی بازی می‌کند و پرسپولیس در حالی به مصاف لخویا می‌رود که شاید بتوان گفت نقش هافبک‌ها در این تیم برای گلزنی کمرنگ شده و تمرکز همه روی مهاجمان این این خصوصاً مهدی طارمی است. سروش رفیعی البته با حضور خود توانسته تا حدودی عنصر گلزنی در خط میانی را افزایش دهد و زننده یکی از گل های این تیم برابر الوحده نیز بود. باید دید اینبار نیز هافبکی از جمع بازیکنان میانی سرخپوشان قادر خواهد بود با درخشش و گلزنی خود یک پیروزی شیرین در کارنامه پرسپولیس ثبت کند یا خیر.

 

دیدگاه‌ها