کد خبر : 1417579 | 02 خرداد 1396 ساعت 16:37 | 29K بازدید | 0 دیدگاه

 خطر پئیچ همچنان آبی‌ها را تهدید می‌کند؛

بررسی پرونده‌های استقلال در فیفا

با اعلام فدراسیون فوتبال ایران استقلال 5 پرونده در فیفا دارد که البته تنها یک پرونده این باشگاه را تهدید می کند.

بررسی پرونده‌های استقلال در فیفا

به گزارش "ورزش سه"، فدرسیون فوتبال روز دوشنبه به معرفی و وضعیت پرونده تیم های ایرانی در فیفا پرداخت تا ابهام درباره ی پرونده ی استقلالی ها مرتفع شود. بر اساس فهرست منتشر شده از سوی فدراسیون فوتبال استقلالی ها یک پرونده در مرحله ی رسیدگی و چهار پرونده دارند که رای آنها صادر شده است.


پرونده ی پروپئیچ مهاجم کروات استقلالی ها تنها پرونده ی این باشگاه است که هنوز در مرحله ی رسیدگی قرار دارد. این بازیکن برای دریافت مطالبات سال دوم قرارداد خود به فیفا شکایت کرده و فیفا نیز استقلال را به پرداخت مبلغ 370 هزار دلار جریمه کرده است اما این باشگاه تصمیم دارد تا با ارائه ی مستنداتی این پرونده را به دادگاه CAS ارسال کند تا در این دادگاه از حق استقلال دفاع کند.


پرونده شیحی، هلمکه، ردی و سامئول چهار پرونده ی استقلال هستند که رای آنها صادر شده است. بر اساس لیست منتشر شده از سوی فدراسیون فوتبال پرونده ردی و هلمکه مختومه شده و خطری دیگر استقلالی ها را در این پرونده تهدید نمی کند.


ساموئل دیگر بازیکنی است که نام او در لیست فدراسیون فوتبال وجود دارد و در وضعیت نا مشخص قرار دارد. استقلالی ها با این بازیکن توافق کردند تا مطالبات او را در سه مرحله پرداخت کنند و تا به امروز دو قسط این بازیکن پراخت شده است. آخرین قسط این بازیکن باید در تاریخ 12 خرداد ماه پرداخت شود و اگر آبی ها قسط سوم این بازیکن را پرداخت کنند، پرونده ی این بازیکن مختومه خواهد شد.


همچنین در این لیست نام عادل شیحی وجود دارد. بازیکنی که شکایت او از استقلال باعث شد تا آبی ها در نیم فصل از خرید بازیکنان منع شوند. استقلالی ها در ابتدای نیم فصل دوم لیگ برتر با این بازیکن تسویه حساب کردند اما با این وجود فدراسیون فوتبال همچنان نام این بازیکن را در لیست خود قرار داده است.


به این ترتیب پرونده سنگین پئیچ کروات تنها پرونده ای است که برای آبی ها می تواند در ماه های آینده دردسر ساز شود و آبی ها باید امیدوار باشند دادگاه CAS به نفع آنها حکم دهد.

دیدگاه‌ها