کد خبر : 1417582 | 02 خرداد 1396 ساعت 16:58 | 8.7K بازدید | 0 دیدگاه

9 شکایت خارجی، نتیجه سه فصل لیگ برتری شدن

از حوزه دریای بالکان تا آفریقا، همه بدهی‌های مشهدی‌ها

پس از اعلامیه فدراسیون فوتبال در رابطه با بدهکاران خارجی تیم های لیگ برتری، نام دو تیم مشهدی حاضر در لیگ برتر با 9 طلبکار خارجی روبه رو شده است.

از حوزه دریای بالکان تا آفریقا، همه بدهی‌های مشهدی‌ها

به گزارش "ورزش سه"، سه فصل حضور مشهدی ها در لیگ برتر، 9 طلبکار خارجی برای این تیم ها به وجود آورده است، طلبکارانی که آرای آنها صادر شده و یا در حال بررسی است.


البته راجع به تمام تیم های فوتبال ایران، شکایت هایی توسط فدراسیون فوتبال منتشر شده است که کمیته انضباطی فیفا به آنها رسیدگی کرده و یا در حال رسیدگی است، ممکن است در این میان باشگاه ها به افراد دیگری نیز بدهکار باشند اما هنوز مورد رسیدگی فیفا قرار نگرفته باشند.

 

پدیده؛ طلبکارانی از حوزه دریای بالکان

 

پدیده ای ها سه فصل اخیر را در لیگ برتر گذرانده اند، آنها که در لیگ چهاردهم، پانزدهم و شانزدهم در لیگ برتر بودند چهار بازیکن طلبکار دارند که هیچکدام از آنها مربوط به لیگ اخیر نمی شود.

 

ایگور پراهیچ که هنوز هم در لیگ ایران حضور دارد و برای نفتی ها توپ می زند در دو فصل چهاردهم و پانزدهم پدیده ای بود، این مدافع کروات اولین طلبکار تیم مشهدی است.


زوران کنزوویچ و میلان یوانوویچ دو هافبک اهل مونته نگرو هستند که در لیگ چهاردهم به مشهد آمدند و پس از پایان بازی ها نیز از این تیم جدا شدند.


بهادر نسیم اف، مهاجم ازبکستانی که در لیگ چهاردهم برای پدیده به میدان می رفت آخرین طلبکار این تیم محسوب می شود.

 

 

سیاه جامگان؛ طلبکاران آفریقایی الاصل اروپانشین

 

سیاه جامگان نیز در دو فصل پانزدهم و شانزدهم در لیگ برتر حضور داشتند، آنها که در آخرین هفته بازی ها موفق شدند خود را لیگ برتری نگه دارند در لیگ هفدهم نیز به میدان می روند، آنها پنج شکایت در فیفا دارند که مربوط به لیگ های پانزدهم و شانزدهم می شود.

 

آلاجی سوسه، مهاجم گامبیایی سیاه جامگان در دیدارهایی که برای این تیم به میدان رفت موفق شد خود را بازیکن تاثیرگذاری نشان دهد اما در نهایت پس از پایان فصل پانزدهم از این تیم جدا شد.


کیل کنویا و اولو کورده دو هافبک آفریقایی الاصل فرانسوی و سوئدی بودند که در لیگ پانزدهم برای سیاه جامگان به میدان رفتند و آنها نیز به مانند سوسه در پایان فصل از مشهدی ها جدا شدند.


موسی ترائوره مهاجم ساحل عاجی که در نیم فصل اول به این تیم پیوست و هیچگاه نتوانست خود را به اثبات برساند یکی از بازیکنان شکایتی سیاه جامگان است، او در پایان نیم فصل از سیاه جامگان جدا شد.


آندره نازاریو، گلر برزیلی مشهدی ها بود که در ابتدای لیگ شانزدهم به این تیم پیوست و بسیاری بر این عقیده بودند که وی دروازه بان اول این تیم خواهد شد اما هرگز این اتفاق نیفتاد تا این گلر در نیم فصل از تیمش جدا شود.

دیدگاه‌ها