کد خبر : 1417601 | 02 خرداد 1396 ساعت 17:44 | 67.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای کوریره دلو اسپورت

یوونتوس در اندیشه جذب کاپیتان بارسلونا!

باشگاه یوونتوس علاقمند است تا آندرس اینیستا، کاپیتان با سابقه بارسلونا را به خدمت بگیرد.

یوونتوس در اندیشه جذب کاپیتان بارسلونا!

به گزارش "ورزش سه"، آینده اینیستا در بارسلونا همچنان در هاله از ابهام است. کاپیتان بارسا که تا ژوئن 2018 قرارداد دارد، هنوز پیشنهادی برای تمدید دریافت نکرده است. اینیستای 33 ساله بارها از علاقه خود برای ماندن در بارسا و پایان دوران فوتبالش در این باشگاه سخن گفته اما هنوز حرکتی از سوی مدیران بارسا در راه تمدید قراردادش مشاهده نکرده است.

 

1200925

 

در همین رابطه کوریره دلو اسپورت ادعا کرد که یوونتوس قصد دارد برای تقویت خط میانی خود، اینیستا را به خدمت بگیرد. یووه که پس از جذب دنی آلوس، این بازیکن مازاد بارسا را به دوران اوجش بازگردانده، قصد دارد در مورد اینیستا نیز همین داستان را تکرار کند اما به نظر بعید می رسد که آبی اناری ها به راحتی قید اینیستا را بزنند.

 

یوونتوس در سال های اخیر سیاست جذب بازیکنان باتجربه ای را در پیش گرفته که قراردادشان با باشگاه اصلی تمدید نمی شود. آنها در این مدت بازیکنانی مانند آندره آ پیرلو و دنی آلوس را به خدمت گرفتند که عملکرد بسیار خوبی در تورین داشتند.

 

البته مشخص نیست که اینیستا حاضر به بازی کردن برای باشگاه دیگری جز بارسا باشد. او که یکی از محصولات آکادمی جوانان بارساست، در تمام طول دوران حرفه ای اش برای آبی و اناری ها بازی کرده و بارها اعلام کرد که می خواهد با پیراهن این باشگاه از فوتبال خداحافظی کند.  

دیدگاه‌ها