کد خبر : 1417863 | 03 خرداد 1396 ساعت 18:32 | 36K بازدید | 0 دیدگاه

هواداران تیم جدید باید به سوشا اعتقاد داشته باشند

مکانی: به تیمی می روم که قهرمان شود

دروازه بان پرسپولیس می گوید اگر بخواهد در ایران بازی کند، اهداف خودش را دنبال می کند.

مکانی: به تیمی می روم که قهرمان شود

سوشا مکانی در این باره به "ورزش سه" گفت: اگر قرار باشد در فوتبال ایران حضور دوباره پیدا کنم انگیزه ها و اهداف خودم را خواهم داشت. مطمئن به باشگاهی خواهم رفت که برای قهرمانی در لیگ ایران و رسیدن به قله آسیا بسته شود.


او در مورد شایعاتی که در مورد حضورش در تیم های مختلف وجود دارد هم گفت: به شایعات توجهی نمی کنم و به عنوان یک دروازه بان بین المللی کاری می کنم که در تمام سال های حضورم در فوتبال انجام داده ام. کاری  که می کنم تلاش کردن، سختی کشیدن و تسلیم نشدن هست. کارنامه من درسال هایی که در فوتبال حضور داشتم مشخص است.


او ادامه داد: تجربه و توانایی هایم را در اختیار باشگاهی قرار خواهم داد که همه مجموعه و هواداران با دل و جان به سوشا مکانی اعتقاد داشته باشند.


 دروازه بان سابق پرسپولیس در مورد تجربیاتش در این باشگاه هم گفت: دو سال جوابگوی 40 میلیون هوادار پرسپولیس بودم و اجازه نمی دهم با آبرو و تجربیات گران بهای من در 14 سال حضور در سطح اول فوتبال ایران و آسیا بازی شود.


مکانی در پایان گفت: قبل از هر تصمیمی با کسانی که زندگی ورزشی ام را مدیون آنها هستم مشورت می کنم و از بزرگان پست دروازه بانی که یک پست تخصصی هست کمک خواهم گرفت.

دیدگاه‌ها