کد خبر : 1418027 | 04 خرداد 1396 ساعت 17:01 | 77.6K بازدید | 0 دیدگاه

عملکرد خیره کننده از جانشین کامیابی‌نیا

محسن ربیع خواه به خوبی توانست جای خالی کمال کامیابی نیا را پر کند و برانکو را برای بازی برگشت نیز امیدوار کند.

به گزارش "ورزش سه"، ربیع خواه که در این فصل به عنوان یکی از مهره‌های کارآمد و کم حاشیه در ترکیب سرخپوشان به میدان رفته، در آخرین تلاش خود برابر لخویا نیز آمار مناسبی به جا گذاشته است.


در روزهایی که غیبت کمال کامیابی نیا، هافبک دفاعی ملی‌پوش و متعصب سرخپوشان به یکی از دغدغه‌های برانکو و هواداران این تیم تبدیل شده، این بازیکن توانست بخشی از آن را برطرف کند و در فاز دفاعی عملکرد مثبتی از خود به جا بگذارد.

 

1201320


ربیع خواه در بازی برابر لخویا با 55 پاس و دقت 88 درصدی یکی از بازیکنان پرکار سرخپوشان در تهران بود که البته نکته منفی بازی او عدم توانایی در ارسال توپ های بلند بود که باعث شد بیش از 80 درصد توپ‌هایی که در اختیار می‌گرفت بدون ریسک به نزدیک‌ترین بازیکن کنار خود بسپارد.


پیروزی در 4 نبرد تک به تک با بازیکنان لخویا و 3 بار ناکامی در این زمینه و در نهایت شکست در تنها نبرد هوایی از دیگر عملکرد این هافبک دفاعی در بازی برابر حریف قطری محسوب می‌شد که بازی بدون ریسک و حضور در فاز دفاعی را ترجیح داده بود. نکته دیگر در بازی بدون ریسک این بازیکن به مناطق حضور و پاس‌هایش مربوط می‌شود که باعث شده تا او در یک سوم دفاعی حریف هیچ پاس و حضوری از خود به جا نگذارد.

دیدگاه‌ها