کد خبر : 1418030 | 04 خرداد 1396 ساعت 17:15 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

مهدی طارمی و نیاز به شادابی در تمرین

از دست دادن پنالتی حساس برابر لخویا باعث شده تا حتی در اولین تمرین این تیم در خیریه و تشویق هواداران نیز او همچنان با سگرمه در هم رفته به کار خود ادامه دهد.

مهدی طارمی و نیاز به شادابی در تمرین

به گزارش "ورزش سه"، هوادارانی که قدردان زحمات مهدی طارمی در طول دو فصل و اندی اخیر بوده‌اند، روز گذشته با حضور در مجموعه خیریه عمل در حالی که خودشان نیز بابت کسب نتیجه بدون گل دلسرد بودند، سعی در شارژ و انرژی دادن به مهدی طارمی داشتند. مهدی طارمی که اکنون با 6 گل زده برترین گلزن رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا محسوب می‌شود، در این رقابت‌ها دو پنالتی تیمش را از دست داده تا فرصت مناسب پیشی گرفتن از دیگر مدعیان را از دست بدهد. با این حال او به واسطه همین اتفاق روز گذشته با ناراحتی شدید در تمرینات حاضر شد و در طول تمام دقایق اخم و سگرمه‌هایش قابل مشاهده بود. حتی تشویق هوادارانی که با درک ایجاد فرصت‌ها و موقعیت‌های مناسب و گلزنی‌های او در مسیر قهرمانی و صعود تیم به تشویق مهاجم جنوبی پرداخته بودند نیز باعث نشد تا طارمی بابت اتفاق تلخ هفته گذشته خنده به لبانش بیاید. طارمی که اکنون به عنوان تنها چهره امیدوارکننده پرسپولیس برای فرار از جنگ لخویا در دوحه محسوب می‌شود، نیازمند این است تا با فراموش کردن این اتفاق خود را برای جبران آن مهیا کند.

 

1201325


طارمی در بازی برابر لخویا نیز تلاش زیادی از خود به جا گذاشت تا بتواند بار دیگر با گلزنی سهمی در پیروزی برانکو و هواداران پرسپولیس داشته باشد. حضور مداوم در خط میانی برای توپگیری و هجوم به دروازه حریف خصیصه جالب توجهی بوده که این بازیکن را نسبت به دیگر بازیکن هم پست او متمایز می‌کند و او در این راه برابر لخویا 26 بار از میانه میدان عزم دروازه حریف کرد که آمار قالب توجهی محسوب می‌شود که از این تعداد تنها 4 بار بازیکن حریف موفق به متوقف کردن او شدند. 


او در آستانه دروازه نیز سه بار دیگر هم‌تیمی‌هایش را صاحب موقعیت مناسب کرد و پاس کلیدی برای آنها ارسال کرد تا در این زمینه نیز موفقیت برای او به همراه باشد. نکته منفی مهدی طارمی در این بازی کم دقتی در زدن ضربات پایانی بود که باعث شد تا از سه فرصتی که نصیبش شده یکی را راهی اوت کند و یکی نیز از روی پنالتی با دفع دروازه‌بان همراه شود و دیگر نیز از شش قدم برگشت داده شد. 

 

1201324


با این شرایط اما طارمی نشان داده که برای موفقیت رساندن تیم از انگیزه سرشاری برخوردار است که باید از نظر روحی و روانی مهیای جدال سرنوشت ساز لخویا شود. اینکه طارمی سیبل تمام حملات و ناکامی‌های پرسپولیس محسوب شود مسلما ناجوانمردی نسبت به بازیکنی است که با 18 گل زده در لیگ برتر و 6 گل در لیگ قهرمانان آسیا سهمی عمده در قهرمانی و صعود این تیم داشته است و باید در بازی برگشت نیز به ساق‌های او امیدوار بود.

 

1201326

دیدگاه‌ها