کد خبر : 1418058 | 04 خرداد 1396 ساعت 20:54 | 99.5K بازدید | 0 دیدگاه

اعلام نام در روزهای آینده

سرمربی فولاد خوزستان مشخص شد

باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد سرمربی جدید این تیم مشخص شده و نامش ظرف روزهای آینده اعلام می شود.​​​​​​​

سرمربی فولاد خوزستان مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از منتفی شدن حضور پائولو سرجیو مربی پرتغالی در تیم فولاد خوزستان، مسئولان این باشگاه با یحیی گل محمدی بار دیگر وارد مذاکره شدند اما این مربی ترجیح داد به تراکتورسازی برود.


از این رو فولادی ها با چند مربی دیگر مذاکرات خود را انجام دادند و در نهایت با یکی از این گزینه ها به توافق نهایی رسیدند.


باشگاه فولاد خوزستان امروز در این باره اعلام کرد:" گزینه هدایت فولادمردان خوزستان در لیگ شانزدهم به عنوان سرمربی یکی از تیم های لیگ برتر فعالیت می کرد. بر اساس اعلام یکی از مسوولان باشگاه، توافق نهایی با این چهره شناخته شده فوتبال حاصل شده است و در روزهای آینده قرارداد همکاری بین این گزینه بومی با باشگاه فولاد خوزستان منعقد خواهد شد."


با توجه به اعلام مسئولان باشگاه فولاد درباره انتخاب سرمربی خوزستانی که در لیگ برتر شانزدهم مربیگری کرده، به نظر می رسد گزینه نهایی این باشگاه سیدسیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان باشد.


پورموسوی هفته آینده باید با استقلال خوزستان بازی برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا را مقابل الهلال عربستان انجام دهد و به نظر مسئولان فولاد به خاطر این مسابقه نام پورموسوی را اعلام نکردند.

دیدگاه‌ها