کد خبر : 1418066 | 04 خرداد 1396 ساعت 21:55 | 103.5K بازدید | 0 دیدگاه

یاسپر سیله سن:

بیشتر بازی نکنم، در ژانویه از بارسا می روم

یاسپر سیله سن، دروازه بان بارسلونا، تایید کرد که اگر فصل آینده فرصت بیشتری برای بازی در ترکیب این تیم پیدا نکند، ممکن است در ژانویه نوکمپ را ترک کند.​​​​​​​

بیشتر بازی نکنم، در ژانویه از بارسا می روم

به گزارش "ورزش سه"، سیله سن در رقابت های این فصل، تنها یک بازی در لالیگا و یک بازی در لیگ قهرمانان انجام داد و در تمام طول فصل نیمکت نشین مارک آندره تراشتگن بود.

 

 البته او در کوپا دل ری دروازه بان اصلی بارسا بود و شنبه در فینال این رقابت ها مقابل آلاوس هم در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت اما تایید کرد که در صورت ادامه این شرایط در فصل آینده، به فکر جدایی از بارسا خواهد بود.

 

 

1161903

 

 

او به خبرنگاران گفت:" من به فکر شنیدن پیشنهادها نیستم. مشکلی با بودن در اینجا ندارم. اگر کم بازی کنم، در نقل و انتقالات زمستانی تصمیم گیری خواهم کرد اما در حال حاضر به هیچ چیزی فکر نمی کنم. اگر بازی نکنم، خوشحال نیستم. وقتی به اینجا آمدم، می دانستم که باید با خیلی چیزها سازگاری پیدا کنم. فصل آینده مطمئنم برای اینکه دروازه بان اول بارسا باشم، مبارزه خواهم کرد.

 

البته به توانایی های خودم اطمینان دارم. اگر این توانایی را نداشتم، بارسا من را نمی خرید. آنها من را خریدند زیرا آنها فکر می کردند که من پتانسیل لازم برای بازی کردن در اینجا را دارم، نه اینکه نیمکت نشین باشم."

دیدگاه‌ها