کد خبر : 1418156 | 05 خرداد 1396 ساعت 14:46 | 43.7K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی قطعی 5 بازیکن از منچسترسیتی

هنوز به نقل و انتقالات تابستانی 2017 نرسیده ایم ولی جدایی 5 بازیکن از جمع سیتیزن ها قطعی به نظر می رسد.

جدایی قطعی 5 بازیکن از منچسترسیتی

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا در اولین فصل حضورش در سیتی نتوانست به اهدف از پیش تعیین شده باشگاه دست یابد.

سیتی در جام اتحادیه انگلیس توسط یونایتد حذف شد. در لیگ برتر سوم شد و در جام حذفی نیز نتوانست به مراحل نهایی صعود کند. سیتی در لیگ قهرمانان نیز به دست موناکو حذف شد تا گواردیولا اولین فصل بدون جام دوران مربیگری خود را پشت سر بگذارد.

 

 

1201433

 

 

پپ دو هفته پیش در مورد سیاست های نقل و انتقالاتی سیتی در تابستان با تردید صحبت کرد اما حالا مشخص شده است که او روی 5 بازیکن نظر مثبت ندارد و جدایی شان نیز حتمی است.

 

روز گذشته رسما اعلام شد که خسوس ناواس پس از 4 سال از سیتی جدا خواهد شد. جدایی زابالتا از سیتی پس از 9 سال نیز تقریبا قابل پیش بینی بود. گائل کلیشی و کابایرو نیز قصد تمدید قرارداد ندارند و همین تابستان به تیمی دیگر خواهند رفت. باکاری سانیا نیز با اتمام قراردادش، راه این 4 بازیکن را در پیش خواهد گرفت.

 

همچنین روی ادامه همکاری با یحیی توره نیز تردیدهایی جدی وجود دارد. سمیر نصری، ویلفرد بونی و مانگالا که به صورت قرضی برای سویا، استوک و والنسیا بازی می کنند هم به احتمال فراوان سال بعد در سیتی جایی نخواهند داشت و در این میان تنها جو هارت با توجه به عملکرد نه چندان خوب کلودیو براوو، ممکن است شانس بازگشت داشته باشد.

دیدگاه‌ها