کد خبر : 1418195 | 05 خرداد 1396 ساعت 17:32 | 29.7K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تصویر از پرسپولیس لیگ شانزدهم

پرسپولیس امروز آخرین تمرین خود در تهران را برگزار کرد و راهی قطر خواهد شد تا برابر لخویا در دیدار برگشت لیگ قهرمانان آسیا حاضر شود.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان برانکو ایوانکوویچ در مسیر فصل پرفشار و طولانی خود، اکنون در مجموعه خیریه عمل آخرین تمرین خود برای دیدار برابر لخویا را پشت سر می‌گذارند. این عکس تیمی و دسته جمعی آخرین فریم از حضور و تمرین آنها در تهران برای فصل شانزدهم فوتبال ایران خواهد بود.


پرسپولیس که فصل را با قهرمانی در لیگ و صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به روزهای پایانی رسانده، امروز راهی دوحه خواهد شد تا روز سه شنبه برابر لخویا در بازی برگشت حاضر شود. تیمی که اکنون با توجه به تساوی بدون گل در تهران به دنبال این است تا در دوحه موفق شود نتیجه لازم برای صعود را کسب کند. در این تصویر تیمی البته جای کمال کامیابی نیا که به دلیل مصدومیت و عمل جراحی دور از تمرینات است و در این فصل یکی از بازیکنان تاثیرگذار سرخپوشان بوده خالی است.


با این شرایط اما این تیم با مدیریت برانکو ایوانکوویچ و کادر مدیریتی بیش از 70 درصد عناصر فصل آینده را نیز تشکیل خواهند داد تا از این حیث بتوان آنها را عکس تیمی ابتدای فصل نیز متصور بود. تیمی که قرار است با اضافه شدن شجاع خلیل زاده، گادوین منشا و بازگشت کمال کامیابی نیا و سه بازیکن دیگر در مسیر موفقیت دو فصل اخیر خود نیز گام بردارد.

 

 

 

 


عکس: امیرحسین خیرخواه

دیدگاه‌ها