کد خبر : 1418208 | 05 خرداد 1396 ساعت 17:45 | 20.7K بازدید | 0 دیدگاه

انریکه: شاید روزی به بارسا برگردم

لوئیس انریکه فردا آخرین بازی خود به عنوان مربی بارسلونا را تجربه خواهد کرد هرچند که احتمال بازگشتش در آینده را رد نکرد.

انریکه: شاید روزی به بارسا برگردم

به گزارش "ورزش سه"، انریکه فردا در فینال جام حذفی اسپانیا برابر آلاوس، این فرصت را دارد تا نهمین جام خود به عنوان مربی آبی اناری ها را کسب کند. این می تواند سومین قهرمانی متوالی بارسا با انریکه در کوپا دل ری هم باشد.

 

 

1201483

 

 

او در همین رابطه گفت:« این آمار، فوق العاده ای است؛ اما بیشتر به خاطر کسب یک جام دیگر با بارسا هیجان زده هستم. فردا این فرصت را دارم تا با کسب یک جام دیگر از بارسا خداحافظی کنم. بدون شک با پدیده این فصل اسپانیا روبرو خواهیم شد و باید بسیار مراقب آلاوس باشیم.

اگر خوب بازی کنیم،شانس بردن خواهیم داشت. از ابتدای راه تا فینال، مسیر دشواری را سپری کردیم و حالا که به قهرمانی نزدیک تر از همیشه هستیم، دوست نداریم از دستش بدهیم. باید از این فرصت نهایت استفاده را ببریم و آماده هرگونه اتفاق غیر قابل پیش بینی هم باشیم.»

 

ارزیابی سه سال حضور روی نیمکت بارسا:« لحظات خوب و بدی را تجربه کردم. تنها تکیه کردن به موفقیت ها درست نیست و بزرگ کردن ناکامی ها هم بیهوده است. واقعیت این است که همواره در پی کسب قهرمانی در همه جام ها بودم و همواره از خودم بیشترین توقعات را داشتم. این سبک زندگی همیشگی من است.»

 

جایگزین روبرتو در دفاع راست:« الکس ویدال طیق گفته پزشکان آماده بازی کردن است ولی ماسکرانو، دینیه و آندره گومس نیز سابقه بازی در این جناح را دارند.»

 

مسی:« قهرمانی ها متعلق به همه است و نه فقط مسی که بی شک بهترین بازیکن دنیاست. مسی سمبل و الگویی برای رقابت کردن است و یک رهبر واقعی برای تیم.»

 

کسب 8 جام با بارسا:« سه سال پیش و زمان معارفه، هرگز تصور نمی کردم که به چنین دستاوردی در بارسلونا برسم.»

 

بازگشت به بارسا:« شاید دو هفته دیگر برگردم و باعث شگفتی عده ای و سکته عده ای دیگر شوم! هرگز نگو هرگز. من جوان و جاه طلب هستم. چرا نباید به بارسلونا برگردم؟»

 

دیدگاه‌ها