کد خبر : 1418292 | 06 خرداد 1396 ساعت 10:33 | 18K بازدید | 0 دیدگاه

ونگر: قهرمان شویم، مدالم را پس می‌دهم

آرسن ونگر، سرمربی آرسنال مدعی شد که اگر تیمش امشب قهرمان جام حذفی شود، با وجود اینکه این قهرمانی او را به موفقترین سرمربی تاریخ جام حذفی تبدیل می‌کند ولی او مدال ها را به اتحادیه پس خواهد داد.

ونگر: قهرمان شویم، مدالم را پس می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، توپ چی ها امروز در ومبلی به مصاف چلسی خواهند رفت و فینال جام حذفی را برگزار خواهند کرد و در صورت قهرمانی آنها ، ونگر هفتمین بار این جام را بالای سر می‌برد و به موفق ترین مربی این رقابت ها تبدیل می‌شود. چلسی نیز به دنبال این است که دوگانه را به ثبت برساند ولی ونگر مدعی شد که اگر تیمش موفق به کسب جام شود، مدال را پس خواهد داد.

 

1197911

 

 

اوگفت:" من هیچ مدالی از هیچ جامی در خانه ندارم. به خانه ام بیایید شگفت زده می‌شوید. هیچ جام، هیچ مدالی در آن نیست.همیشه آنها را پس می‌دهم. همیشه یک نفر در باشگاه هست که مدال نگرفته، یک نفر از کادر فنی بنابراین مدالم را به او می‌دهم. بنابراین همیشه باید دنبال کسی باشم که مدال را بگیرد.

 

من از فوتبال جدا نیستم. من کاملا خود فوتبال هستم. هیچگاه به گذشته نگاه نمی‌کنم که ببینم چه چیزهایی کسب کرده ام، چه کارهایی انجام داده ام یا چه چیزهایی باخته ام. من از انسان بودن و تجربیات انسانی خاطره دارم. در این خاطرات، احساسات بیشتر جریان دارد."

دیدگاه‌ها