کد خبر : 1418300 | 06 خرداد 1396 ساعت 11:48 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت مبهم شجاعیان، نقی‌زاده و شیمبا

چالش تابستانی ستاره‌ها با باشگاه تبریزی

چند بازیکن مطرح تیم گسترش فولاد به دنبال جدایی از این تیم هستند اما هنوز با باشگاه به توافق دست پیدا نکردند.

چالش تابستانی ستاره‌ها با باشگاه تبریزی

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم گسترش فولاد با حضور هوشنگ نصیرزاده به عنوان مدیرعامل و لوکا بوناچیچ به عنوان سرمربی در نقل و انتقالات چراغ خاموش جلو می رود و بر اساس فهرست تعیین شده بازیکنان مورد نظرش را جذب می کند. در این بین برخی بازیکنان فصل گذشته گسترش فولاد که برای لیگ هفدهم هم قرارداد دارند، وضعیت شان مشخص نیست. بازیکنانی نظیر داریوش شجاعیان، علیرضا نقی زاده، لوسیانو پریرا، یوسف سیدی و مگنو باتیستا.


در بین بازیکنان نام برده شده داریوش شجاعیان مهم تر به نظر می رسد. درباره شجاعیان گفته می شود چند تیم لیگ برتری خواهان جذب او هستند اما مسئولان گسترش فولاد مصرانه به ماندن وی تاکید می کنند. شجاعیان دو فصل دیگر با گسترش فولاد قرارداد دارد اما خواهان جدایی از این تیم است. از سوی دیگر گسترشی ها اعلام کرده اند رضایتنامه این بازیکن صادر نمی شود و باید از زمان شروع تمرینات، خود را به کادرفنی معرفی کند.


علیرضا نقی زاده نیز دیگر بازیکنی است که خواهان جدایی شده است. نقی زاده در لیگ شانزدهم بازی های خوبی را برای گسترش فولاد انجام داد و حالا علاقه مند به حضور در تیم های دیگر است. او در مصاحبه ای نیز این مساله را مطرح کرد اما به واسطه قراردادش با آبی پوشان تبریزی هنوز وضعیت مشخصی برای فصل آینده ندارد. 


وضعیت یوسف سیدی و مگنو باتیستا نیز مشابه است. این دو بازیکن پیشنهادهایی دریافت کرده اند و تلاش هایی برای دریافت رضایتنامه انجام دادند ولی هنوز موفق به راضی کردن مسئولان گسترش فولاد نشده اند. موضوع لوسیانو پریرا البته کمی متفاوت است. مهاجم برزیلی قراردادش با گسترش فولاد به پایان رسیده اما مدیران باشگاه در پی تمدید قرارداد با وی هستند که تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است.


باید منتظر ماند و دید ظرف روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون ستاره های فصل پیش گسترش فولاد رخ خواهد داد.

دیدگاه‌ها