کد خبر : 1418376 | 06 خرداد 1396 ساعت 15:56 | 38.6K بازدید | 0 دیدگاه

حسن جعفری مدافع راست سپاهان در لیگ هفدهم؛

دغدغه اصلی سپاهان رفع شد

تیم فوتبال سپاهان با در اختیار گرفتن حسن جعفری مهم ترین دغدغه لیگ شانزدهم خود را رفع کرد.

دغدغه اصلی سپاهان رفع شد 

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان لیگ شانزدهم را با عبدالله ویسی آغاز کرد و این مربی علی هلیچی را از استقلال اهواز به اصفهان آورد تا در پست دفاع راست از او بازی بگیرد ولی علیرغم اینکه این بازیکن در دیدارهای ابتدایی فصل به طور ثابت مورد استفاده قرار می گرفت، نتوانست نمایش های خوبی ارائه دهد تا نیمکت نشین شود و در پایان نیم فصل در لیست خروجی باشگاه قرار گیرد.


پس از خروج هلیچی، سید جلال عبدی که در لیگ پانزدهم با عبدالله ویسی همراه با استقلال خوزستان قهرمان لیگ شده بود به عنوان یار جدید به این تیم پیوست ولی با حضور کرانچار و کنار رفتن ویسی بار دیگر پست دفاع راست در تیم سپاهان دستخوش تغییر قرار گرفت و کرانچار ترجیح می داد از عارف غلامی در پست غیرتخصصی استفاده کند.


ضمن اینکه در طول فصل شجاع خلیل زاده، احسان حاج صفی و رضا میرزایی نیز در پست دفاع راست برای طلایی پوشان به میدان رفتند تا سپاهان در طول لیگ شانزدهم با دغدغه داشتن یک دفاع راست مطمئن روبرو باشد.


امروز حسن جعفری که در لیگ شانزدهم یکی از چهره های شاخص تیم محمدرضا مهاجری بود و 6 بار با پاس هایش بازیکنان هم تیمی را به گل رساند، با سپاهان به توافق رسید تا پس از 3 سال دوری از این تیم بار دیگر به اصفهان برگردد و امیدواری زیادی در میان هواداران سپاهان  و همینطور زلاتکو کرانچار در خصوص پرکردن خلا ایجاد شده در سمت راست خط دفاعی تیم ایجاد کند.

دیدگاه‌ها