کد خبر : 1418410 | 06 خرداد 1396 ساعت 17:38 | 192.9K بازدید | 0 دیدگاه

ما رئالیم و راه بردن فینال ها را بلدیم

هشدار رونالدو به یوونتوس در آستانه بازی فینال

تنها یک هفته به فینال لیگ قهرمانان باقیمانده و رونالدو با امیدواری از تاریخ سازی احتمالی رئال می گوید.

هشدار رونالدو به یوونتوس در آستانه بازی فینال

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در 5 فینال گذشته خود در این تورنمنت همواره پیروز شده ولی یوونتوس 4 فینال قبلی را واگذار کرده است.

رئال و یووه هرکدام انگیزه های خاص خود را برای قهرمانی دارند و به عقیده بسیاری، شانس دو تیم 50-50 است.

 

 

1201697

 

 

کریستیانو رونالدو در مصاحبه با خبرنگاران و در مورد بازی فینال گفت:« قهرمان شدن، هدف تمام بازیکنان رئال است و باید بر یوونتوس در فینال پیروز شویم. می خواهیم تاریخ سازی کنیم و به اولین تیمی تبدیل شویم که دو بار متوالی فاتح لیگ قهرمانان شده است. همیشه از رئال به عنوان اولین تیمی که به این موفقیت رسیده یاد خواهد شد. این یک رویاست که قصد داریم محققش کنیم.»

 

رونالدو ادامه داد:« بازی نزدیکی خواهد شد و به عقیده من، شانس برنده شدن دو تیم 50-50 است. هر دو تیم سعی خواهند کرد از اشتباهات رقیب استفاده کنند و هر تیمی کمتر اشتباه کند، طبعا برنده خواهد شد که امیدوارم رئال باشد. مطمئنم که بازی هیجان انگیزی خواهد شد و همه دنیا از دیدنش لذت خواهند برد. انتظارات از بازیکنان بسیار بالاست ولی ما به خودمان اطمینان داریم.»

 

فوق ستاره رئال در مورد یوونتوس گفت:« یووه تیمی فوق العاده عالی است و اتفاقی نیست که به فینال رسیده. آنها قهرمان سری آ و جام حذفی شده اند و رقیب سرسختی هستند. سبک بازی این تیم مشابه اتلتیکو است و بازی با این تیم ها همیشه دشوار است.

یوونتوس دفاعی قدرتمند دارد ولی هر تیمی نقاط ضعف خودش را دارد. ما روی این نقاط کار کرده ایم و قصد داریم از همین راه به آنها ضربه بزنیم. یوونتوس هرچقدر بسته بازی کند، در نهایت به ما فضا خواهد داد و ما باید از حداقل موقعیت ها استفاده کنیم. می دانم که بازی سختی خواهد شد ولی ما رئال مادرید هستیم و راه پیروز شدن در فینال ها را بلدیم. دومین قهرمانی متوالی خارق العاده خواهد بود.»

 

 

1196963

 

 

رونالدو با اشاره به مسیر دشوار رئال تا فینال گفت:« قهرمانی در چمپیونزلیگ بسیار بسیار دشوار است. در مرحله گروهی پس از دورتموند دوم شدیم ولی معتقدم در همان مرحله هم خوب ظاهر شدیم. سپس توانستیم برابر تیم های دشواری چون ناپولی، بایرن و اتلتیکو پیروز شویم. از زمانی که به رئال پیوسته ام، همیشه در بازی های حذفی با تمرکز بالا و درخشان ظاهر شده ایم. البته چند سال در نیمه نهایی ها حذف شدیم ولی همواره خروجی سزاوارانه از جام داشتیم.»

 

رونالدو همچنین به تمجید از زیدان پرداخت و گفت:« زیدان کار خارق العاده ای در این فصل انجام داد. او فصل جاری برعکس فصل گذشته، از ابتدا تیم را در اختیار داشت و ثابت کرد که در حال تبدیل شدن به یک مربی بزرگ است.

از کار با او بسیار راضی هستم. وقتی بازی می کرد، از تحسین کنندگانش بودم و حالا به عنوان مربی خودم، بیشتر هم او را می ستایم؛ چون انسان بسیار مثبت اندیشی است. زیدان مورد احترام همه بازیکنان است و بخش مهمی از موفقیت خودمان را مدیون او هستیم. نه تنها من، که همه بازیکنان از اینکه زیدان مربی ماست خوشحالیم.»

دیدگاه‌ها