کد خبر : 1418411 | 06 خرداد 1396 ساعت 18:27 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

شکاری: ویدئو چک مسخره است!

مهاجم تیم‌ملی جوانان می‌گوید نباید از شکست مقابل پرتغال ناراحت باشیم چراکه همه بچه‌ها تیم هر چه در توانشان بود گذاشتند.

شکاری: ویدئو چک مسخره است!

به گزارش "ورزش سه"، رضا شکاری درباره نتیجه دیدار با پرتغال گفت: بازی خوبی بود، ما از همان اول رفته بودیم که مساوی بگیریم تا به مرحله بعد صعود کنیم اما متاسفانه این اتفاق رخ نداد.


وی در ادامه گفت: دقیقه 4، 5 بود که توانستم گل بزنم و از این موضوع خوشحالم. در نیمه اول بازی را نگه داشتیم ولی نیمه دوم تیم پرتغال خیلی تاکتیکی‌تر بازی کرد و روی دو اشتباه بچگانه گل خوردیم و نتوانستیم ببریم. اما نباید فراموش کرد که هر یک از بازیکنان پرتغال در لیگ‌های معتبر دنیا بازی می‌کنند و سطح بازی‌هایشان خیلی بالاتر  بود و تمام بچه‌ها در این دیدار هرچه داشتند گذاشتند تا بتوانیم نتیجه را تغییر بدهیم که نشد. آقای پیروانی پیش از بازی به ما گفته بودند که ما باید از روی ضربات ایستگاهی به این تیم گل بزنیم که این اتفاق رخ داد.


او درباره صحنه پنالتی که با ویدئوچک تغییر کرد گفت: ما صحنه را دیدیم و می‌دانستیم که پنالتی نیست. به اعتقاد من این ویدئوچک‌ها مسخره است و از جذابیت فوتبال می‌کاهد اما از طرفی هم از حق بعضی‌ها که در فوتبال ضایع می‌شده هم دفاع می کند.


شکاری درباره عملکرد بازیکنان تیم‌ملی با توجه به حذف‌شان می‌گوید: تیم ما بعد از 40 سال حضور توانست در این رقابت‌ها گل بزند و این کاری بزرگ  است. برای اینکه تیم جوانان در جام‌جهانی 2017 حضور پیدا کند زحمات زیادی کشیده شده است اما متاسفانه در حق این تیم کم لطفی‌هایی هم شده است. همانطور که شما می‌دانید بنا بود پاداش صعود ما قبل از حضورمان در این رقابت‌ها پرداخت شود که یک سوم آن به حساب‌های ما واریز شد به جز آن امکانات ما در این رقابت‌ها آنطور که باید نبود. حتی آقای کریمی در پست اینستاگرامشان به این موضوع اشاره کردند و گفته‌اند که جوانان ما باتوجه به امکاناتشان در جام‌جهانی خوب بودند. ما دوست داشتیم بیشتر از این خودمان را نشان بدهیم و پرچم ایران را به اهتزاز دربیاوریم و از کسب رتبه چهارم ناراحت هستیم، ای کاش می شد که پرتغال را ببریم و به عنوان تیم سوم بالا بیاییم.


مهاجم تیم جوانان در رابطه با گلزنی‌اش در این رقابت‌ها خاطرنشان کرد: بهتر است بگویم که تیم گل زده نه من؛ گلزنی‌ام تلاش همه بوده که من به ثمر رساندم. در بازی با زامبیا برایم خیلی مهم نبود که من گل می‌زنم یا کس دیگری خیلی دوست داشتم آن بازی را ببریم. بازی پرتغال هم همان اتفاقات بازی زامبیا تکرار شد.


او در پایان گفت: از آقای پیروانی و کادرشان بابت زحماتی که برای تیم‌ جوانان کشیدند تشکر می کنم. البته زحمات و حمایت‌های همه جانبه پدر و مادرم که همیشه قوت قلبی برای من و موفقیتم بوده را هیچ وقت نمی‌توانم فراموش کنم.

دیدگاه‌ها