کد خبر : 1418431 | 06 خرداد 1396 ساعت 19:44 | 39.7K بازدید | 0 دیدگاه

کی روش: بازی با ازبکستان فینال جام جهانی است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران می گوید تیم ملی یک فرصت تاریخی را پیش روی خود دارد.

کی روش: بازی با ازبکستان فینال جام جهانی است

به گزارش "ورزش سه"، سایت رسمی فدراسیون فوتبال، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: تیم ملی فوتبال ایران روز جمعه برای اردوی 10 روزه وارد اتریش شد تا خود را برای بازی مهم مقدماتی برابر ازبکستان آماده کند.


وی گفت:بازی مقابل ازبکستان علاوه بر اینکه بزرگترین چالش پیش روی فوتبال ایران است، یک فرصت بسیار بزرگ برای رسیدن به هدف اصلی تیم ملی فوتبال ایران بوده و این هدف مهم همانا صعود به جام جهانی 2018 روسیه است.


وی از تمام بازیکنان و کادر تیم ملی تقاضای تعهد کامل و از خودگذشتگی برای رسیدن به این هدف مهم را دارد و در ادامه بیان کرد:اکنون زمان این است که ما باید از خودگذشتگی را بیش از همیشه نشان دهیم. سوال اصلی اینجاست که آیا فقط می خواهیم یک رضایت نسبی داشته باشیم و آماده انجام از خودگذشتگی هستیم؟همه ما می دانیم برای رسیدن به پیروزی یک بهای خاصی را باید پرداخت کنیم، زحمات خاصی بکشیم و از این به بعد  هر لحظه باید به جزئیات توجه کنیم و در واقع حواسمان به تمامی موارد باشد. باید 100 در 100 حرفه ای برخورد کنیم و تعهد کامل را از خود نشان دهیم تا موفقیت تیم ملی فوتبال ایران را شاهد باشیم.


سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: یک MATCH POINT  را پیش روی خود داریم که امتیاز تعین کننده برای آینده حرفه ای تیم ملی فوتبال ایران است و باید با تمرکز و هوشیاری کامل سعی کنیم بیش از همیشه ایمان خود را حفظ کرده تا به موفقیت برسیم. این امر برای بازیکنان و کادر تیم ملی بسیار مهم است که همگی در وظایفی که در این سفرو مسیر بر عهده داریم با پایبندی کامل پیش رویم تا به موفقیت دست یابیم و معتقدم این بهترین راه برای رسیدن به هدف تیم ملی فوتبال ایران است.


کی روش گفت: بعد از پشت سر گذاشتن رقابتهای جام جهانی 2014 برزیل، تیم ملی فوتبال ایران در حال حاضر یک فرصت تاریخی را دارد تا بتواند دومین صعود پیاپی به جام جهانی را تضمین کند. بر همین اساس تمام تمرکز خود را بر روی بازی با ازبکستان گذاشته ایم.


وی در پایان گفت: در طول این مدت بارها اعلام کرده ام که در حال حاضر بازیهای جام جهانی را انجام می دهیم و بازی با ازبکستان برای تیم ملی فوتبال ایران حکم فینال جام جهانی دارد و تنها نگرشی که می توانیم داشته باشیم این است که در حال حاضر نباید به هیچ عنوان جشن قبل از دستیابی کامل به موفقیت و پیروزی را داشته باشیم. نباید توقع کار و رقابت راحت را مقابل حریفان خود داشته باشیم. باید با برنامه پیش رویم تا موفق شویم.

دیدگاه‌ها