کد خبر : 1418457 | 06 خرداد 1396 ساعت 22:26 | 170.7K بازدید | 0 دیدگاه

آتل ویژه براى هافبک خلاق سرخپوشان

آخرین وضیعت مسلمان؛ شکستگى دست

محسن مسلمان در تمرین روز گذشته دچار مصدومیت از ناحیه دست شد و کادرپزشکى در حال هماهنگى براى تایید آتل او براى جدال مقابل لخویا است.

آخرین وضیعت مسلمان؛ شکستگى دست

به گزارش "ورزش سه"، هافبک پرسپولیس که در تمرین روز گذشته و در برخورد با حامد آقایى دچار مصدومیت شد، طبق اعلام کادرپزشکى دچار شکستگى شده اما مشکلى براى جدال برابر لخویا نخواهد داشت.


دکتر میثم علیپور در حاشیه تمرین امروز در خصوص وضعیت محسن مسلمان گفت: خوشبختانه مصدوم زیادى نداریم و تمامى بازیکنان در شرایط تمرین قرار دارند اما در تمرین روز گذشته  و در برخورد مستقیمى که به دست مسلمان، این بازیکن دچار شکستگى در ناحیه متاکارل شده است.


وى ادامه داد: ٤ سال پیش این بازیکن از دست دیگر و از دو ناحیه دچار شکستگى شده بود اما خوشبختانه شکستگى کوچکتر است. خبر خوب اینکه به بازى خواهد رسید و مى تواند تمریناتش را ادامه دهد. مسلمان روز گذشته نیز علیرغم این شکستگى تا پایان تمرین در زمین حضور داشت تا روحیه بالاى خود براى جدال برابر لخویا را نشان دهد.


وى در خصوص تمهیدات لازم براى حضور مسلمان برابر لخویا گفت: آتل مخصوصى براى او تدارک دیده ایم که داور بازى اجازه خواهد داد و این آتل به گونه اى است که موجب آسیب به دیگر بازیکنان نخواهد شد و مورد تایید است و مى تواند بازى کند و مشکلى از این بابت وجود نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها