کد خبر : 1418468 | 06 خرداد 1396 ساعت 23:38 | 71.3K بازدید | 0 دیدگاه

فدراسیون شفق را مالک تبریزی‌ها می داند

زلزله مالکیت در باشگاه تراکتورسازی

رییس سازمان لیگ برتر فوتبال در نامه ای به مصطفی آجورلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اعلام کرد اگر مدرکی دال بر رد ادعای شفق برای مالکیت این باشگاه دارد، ظرف یک هفته ارائه کند.

زلزله مالکیت در باشگاه تراکتورسازی

به گزارش "ورزش سه"، پس از زمزمه هایی که درباره واگذاری باشگاه تراکتورسازی به گوش رسید، ناصر شفق مدیرعامل سابق این باشگاه نخستین فردی بود که به مساله واگذاری واکنش نشان داد و این مساله را غیر قانونی توصیف کرد. پیگیری های مدیران باشگاه تراکتورسازی درباره واگذاری ادعای عجیب شفق مبنی بر در اختیار داشتن مالکیت باشگاه را در پی داشت.


شفق که به نظر می رسید عزم خود را برای دریافت مالکیت باشگاه جزم کرده، جلسات مختلفی را با برخی مدیران تراکتورسازی و البته مسئولان فدراسیون فوتبال برگزار کرد. او در این جلسات برخی مدارک و اسناد را به فدراسیون نشینان ارائه کرد تا ثابت کند مالکیت باشگاه در اختیار خودش است.


ماجرای مالکیت باشگاه تراکتورسازی شرایط پیچیده ای دارد؛ در اواسط دهه 80 بنیاد تعاون سپاهان کارخانه تراکتورسازی تبریز را خریداری کرد و از آنجایی که این بنیاد قصد تیمداری نداشت، ناصر شفق تیم تراکتورسازی را از کارخانه خرید. در آن زمان لشگر عاشورای تبریز بر اساس برخی ملاحظات تیم را در اختیار گرفت و به اداره باشگاه پرداخت. حالا اما مدتی است اراده ای برای تیمداری در این بنیاد وجود ندارد و در چنین شرایطی شفق برای گرفتن باشگاهی که مالکیتش را از نظر قانونی در اختیار دارد، اقدام کرده است.


ظاهرا اقدامات شفق کارساز بوده و کاغذهایی که او روی میز مسئولان فدراسیون قرارداده و اسنادی که ارائه کرده، به قدری محکم و متقن بوده که مسئولان فدراسیون را بر آن دارد تا حق مالکیت را به او بدهند.
صفی‌الله فغانپور عزیزی، مسؤول امور حقوقی فدراسیون فوتبال روز سوم خردادماه با ارسال نامه‌ای به حیدر بهاروند، رییس سازمان لیگ عنوان کرده طبق مستندات و مدارک ارائه شده، «ناصر حاجی‌حسینلو(ناصر شفق)» مالک باشگاه تراکتورسازی است و در همین روز هم سازمان لیگ با ارسال نامه‌ای جداگانه به سردار آجرلو این موضوع را اعلام کرده است.


بر این اساس حیدربهاروند نیز در نامه دیگری خطاب به مصطفی آجورلو مدیرعامل کنونی باشگاه اعلام کرده اگر اسناد و مدارکی را دال بر رد ادعای ناصر شفق در اختیار دارد، ظرف یک هفته به فدراسیون فوتبال ارائه دهد. در غیر اینصورت مالکیت و مدیریت باشگاه به شفق داده می شود.


به نظر می رسد روزهای پرتنشی در انتظار تراکتورسازی باشد؛ جنگ مالکیت در این باشگاه بالا گرفته و احتمالا با پاسخی که آجورلو و هیات مدیره کنونی باشگاه به فدراسیون ارائه می کنند، ماجرا وارد فاز تازه تری شود. باید منتظر ماندو دید ظرف روزهای آینده چه اتفاقاتی پیرامون این ماجرا رخ خواهد داد.

 

 

 

1201766

 

1201767

دیدگاه‌ها