کد خبر : 1418576 | 07 خرداد 1396 ساعت 13:55 | 35.9K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت حضور آقایی، پورقاز و چپاروف در سپاهان

سرپرست سپاهان آخرین وضعیت نقل و انتقالات این تیم را تشریح کرد.

وضعیت حضور آقایی، پورقاز و چپاروف در سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، مهدی اخوان درمورد حضور سعید آقایی و عزت‌الله پورقاز در این تیم گفت: من مسؤول اجرای سیاست‌های باشگاه هستم و باید در این راستا حرکت کنم؛ ما هنوز با این بازیکنان به توافق نرسیده‌ایم و اگر این اتفاق رخ داد اعلام خواهیم کرد.


او ادامه داد: خبر پیوستن سه بازیکنی که با آنها قرارداد بستیم و کارشان تمام شد را گفتیم و اگر بازیکن جدیدی جذب کنیم در همین هفته اعلام خواهیم کرد؛ صحبت‌هایی با بازیکنان مد نظر انجام شده ولی توافق نهایی صورت نگرفته است.


سرپرست سپاهان اضافه کرد: باشگاه سپاهان براساس لیست مد نظر کرانچار بازیکن جذب می‌کند و سه خرید جدید هم جزو فهرست سرمربی بوده‌اند؛ باشگاه با بازیکنانی که فهرست آنها اعلام شده صحبت‌های لازم را انجام می‌دهد و بعد قرارداد می‌بندد.


اخوان درباره دستیاران جدید کرانچار برای فصل آینده ابراز کرد: آقای کرانچار وقتی از ایران رفت صحبتی در این خصوص نداشت و گفت بعد از مطالعاتی که انجام می‌دهم، این موضوع را اعلام می‌کنم.


او درمورد آخرین وضعیت بازگشت چپاروف به سپاهان گفت: کرانچار می‌خواهد این بازیکن در سپاهان بماند ولی چپاروف تا به امروز جواب تلفن خود را نداده است؛ او روزی که از ایران رفت گفت به دلیل شرایط زندگی می‌خواهم در ازبکستان بمانم و بعد از آن هم هیچ تماسی بین باشگاه و او صورت نگرفته است.

دیدگاه‌ها