کد خبر : 1418604 | 07 خرداد 1396 ساعت 15:26 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

مومنی: به محض تایید خریداران، مالکیت را منتقل می‌کنیم

آخرین اخبار درباره انتقال مالکیت سپیدرود

نایب رئیس هیات فوتبال استان گیلان که مسئولیت رسیدگی به تیم سپیدرود را دارد در رابطه با شرایط این تیم می گوید اگر مشتری مناسبی تمام شرایط را احراز کرد قطعا این باشگاه را واگذار خواهیم کرد. ​​​​​​​

آخرین اخبار درباره انتقال مالکیت سپیدرود

به گزارش "ورزش سه"، شهاب مومنی، نایب رئیس هیات فوتبال استان گیلان، این روزها مسئول اول تیم سپیدرود است که رسیدگی به تمام شرایط این تیم بر عهده اوست. وی در رابطه با موضوع مورد بحث سپیدرودی ها یعنی تعیین مالکیت این تیم گفت: در حال حاضر مالکیت سپیدرود در اختیار هیات فوتبال استان گیلان است، 15 تا 20 روز است در حال مذاکره با خریداران مختلف هستیم و پس از انتخاب مشتری مورد نظر قطعا این تیم را واگذار خواهیم کرد.

او ادامه داد: اما اگر موفق به این کار نشدیم نیز سعی می کنیم شرایط را فراهم کنیم تا بتوانیم تیم را تحت پوشش داشته باشیم، بهرحال یکسری مطالبات وجود دارد، فصل قبل نیز پس از 7 هفته تیم را گرفتیم بد کار نکردیم و کارنامه بدی از خود به جا نگذاشتیم، تیم 20 هفته در صدر جدول حضور داشت و با کمک شهرداری تلاش کردیم امورات تیم را بگذرانیم. در مجموع بازیکنان از ما راضی بودند، قراردادها در حدود سه میلیارد و دویست میلیون بود و ما توانستیم حدود دو میلیارد تومان آن را پرداخت کردیم. 

مومنی ادامه داد: بهرحال تیم را باید با بدهی هایش که البته مبلغ قابل ملاحظه ای نیست واگذار کرد، هر شهری آرزوی داشتن چنین تیمی دارد، دارا بودن چنین هوادارانی در لیگ برتر برای تیم ها نعمت است، اگر نتوانیم مشتری پیدا کنیم خودمان با افتخار به این کار ادامه می دهیم. روز گذشته جلسه ای در اداره کل ورزش و جوانان استان داشتیم و استاندار هم قول همکاری داد و از نظر سخت افزاری در ورزشگاه نیاز به کمک ایشان داریم. 

او در رابطه وضعیت این تیم در بازار نقل و انتقالات گفت: به آقای نظرمحمدی گفتیم مذاکرات خود را با بازیکنان مورد نظر ادامه دهد، در مذاکرات مان به گونه ای پیش می رویم تا بتوانیم یک رتبه تک رقمی به دست بیاوریم، علاوه بر اسپانسری که به تیم اضافه شده با یک سامانه هواداری نیز قرارداد بسته ایم و دوستان در قسمت بازاریابی باشگاه به دنبال قرارداد همکاری با چند شرکت هستند تا بتوانند اسپانسرهای دیگری نیز جذب کنند. 

مومنی در پایان گفت: سپیدرود یک تیم مردمی و ریشه دار با هواداران بسیار است و نمی توان آن را دست هرکسی داد، از هواداران می خواهم صبوری کنند تا اتفاقات خوبی برای تیم بیفتد. خریدارانی که مدنظرمان هستند را به نهادهای نظارتی معرفی می کنیم و در صورتی که تایید آنها را به همراه داشت می توانیم مالکیت تیم را منتقل کنیم.

دیدگاه‌ها