کد خبر : 1418647 | 07 خرداد 1396 ساعت 17:25 | 26.5K بازدید | 0 دیدگاه

مایکل اوون:

نقش یونایتد در شکوفایی رونالدو بیشتر از رئال است

کریستیانو رونالدو سال 2003 به منچستریونایتد پیوست و پس از 6 سال بسیار موفق راهی رئال مادرید شد.

نقش یونایتد در شکوفایی رونالدو بیشتر از رئال است

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو زمانی که در یونایتد حضور داشت، آمار گلزنی اش چندان درخشان نبود و تنها در آخرین سال های حضورش توانست یک بار فاتح کفش طلا شود اما او در رئال مادرید تبدیل به یک ماشین گلزنی شده و تمام رکوردهای گلزنی را پشت سر گذاشته است.

رونالدو سه بار پیراهن رئال فاتح توپ و کفش طلا شده و امسال نیز شانس اول تصاحب عنوان مرد سال فوتبال دنیاست.

 

 

1199960

 

 

مایکل اوون، ستاره سابق لیورپول که سابقه یک سال بازی برای رئال را نیز در کارنامه دارد، در توصیف رونالدو گفت:« عملکرد رونالدو در منچستر یونایتد فراتر از حد تصور بود. به همین خاطر فکر نمی کنم که رئال بتواند در این باره به خود افتخار کند چرا که یونایتد و فرگوسن، رونالدو را در مسیر درست قرار دادند و او در رئال مادرید به پیشرفتش ادامه داد.

رونالدو چند فصل فضایی در یونایتد داشت و روند پیشرفتش متوقف نشد. او حقیقتا فوق العاده است. رونالدو و مسی فوتبال را به سطح جدیدی رساندند و به صورت مداوم در راس هرم فوتبال دنیا قرار داشته اند. مردم حقیقتا نمی دانند که تبدیل شدن به کریستیانو رونالدو چقدر مشکل است چرا که اگر بخواهید یک فوتبالیست کامل را به تصویر بکشید، آن کریستیانو رونالدوست.

رونالدو قامت و شکل فوق العاده ای به عنوان یک فوتبالیست دارد. سریع و دوپاست، در ضربات سر بی نظیر است، استقامت بالایی دارد و تا جایی که بتواند گل می زند.اگر همه این ویژگی ها را به کامپیوتر بدهید، نمی توانید بازیکنی کامل تر از رونالدو پیدا کرد. چیزی که او را فوق العاده تر کرده اعتماد به نفس، غرور و خودباوری او برای بهترین شدن است. سخت است که در آینده بتوان کسی را نزدیک به او پیدا کرد.»

دیدگاه‌ها