کد خبر : 1418656 | 07 خرداد 1396 ساعت 18:01 | 11.9K بازدید | 0 دیدگاه

نیاز به تکرار عملکرد ربیع خواه برابر لخویا

محسن ربیع خواه در جدال رفت برابر لخویا به عنوان هافبک دفاعی در غیاب کامیابی نیا توانست تا حدود زیادی مشکلات و دغدغه برانکو ایوانکوویچ را برطرف کند.

نیاز به تکرار عملکرد ربیع خواه برابر لخویا

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ای که برانکو ایوانکوویچ بیشترین دغدغه بابت غیبت و عمل جراحی کمال کامیابی نیا را پشت سر می‌گذاشت، در نهایت تصمیم به حضور و استفاده از محسن ربیع خواه گرفت. ربیع خواه که در این فصل بیشتر به عنوان مدافع چپ برای سرخپوشان ایفای نقش کرده بود، در نهایت توانست در پست تخصصی خود و در یک میدان بین المللی حاضر شود و یکی از بی نقص‌ترین بازی های خود را ارائه دهد.

ربیع خواه البته در بازی برگشت کار سخت‌تری نیز پیش رو خواهد داشت. هافبک دفاعی پرسپولیس که به عنوان بازیکن چند پسته توانسته نیاز سرخپوشان در این فصل را بپوشاند، در جدال خارج از خانه مقابل لخویا باید بیش از تلاشی که در آزادی به کار گرفت را در زمین ارائه دهد تا مانع اولیه برای حملات شاگردان بلماضی شود. لخویا با توجه به نتیجه بازی رفت در تلاش خواهد بود از امتیاز خانگی خود در بازی برگشت سود ببرد و پیش بینی حملات پردامنه از سوی این تیم دور از ذهن نخواهد بود و این مسوولیت ربیع خواه را سنگین خواهد کرد تا به عنوان سد دفاعی اولیه سرخپوشان مانع از تدارک دقیق حملات حریف شود و باید دید شماره 18 بی حاشیه سرخپوشان از پس این موضوع برخواهد آمد یا خیر.