کد خبر : 1418817 | 08 خرداد 1396 ساعت 14:29 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

تمرکز خوبی نداشتیم؛

میرزازاد: ویدئو چک نبود الان کره بودیم

نیما میرزازاد، سنگربان تیم ملی جوانان می گوید که عدم تمرکز بازیکنان در دو دیدار برابر زامبیا و پرتغال دلیل حذف آنها از رقابت های جام جهانی کره جنوبی بوده است.

میرزازاد: ویدئو چک نبود الان کره بودیم

نیما میرزازاد سنگربان تیم ملی جوانان در مورد حضور در رقابت های جام جهانی جوانان و عملکرد خودش به خبرنگار "ورزش سه" گفت: نظر سرمربی بود و در دو بازی قبل من بازی کردم و صلاحدید آنها این بود که بازی آخر نباشم. بازی را خوب شروع کردیم اما دقایقی از بازی تمرکزمان را از دست دادیم و مثل بازی با زامبیا که در 15 دقیقه 4 گل دریافت کردیم این بازی را از دست دادیم و یک ـ صفر که جلو بودیم در دقایقی از بازی تمرکزمان را از دست دادیم و بازی را واگذار کنیم.


میرزازاد در مورد عدم حضور در بازی آخر مقابل پرتغال و استفاده از شهاب عادلی ادامه داد: این نظر سرمربی است و من دخالتی در این امر نمی کنم، کادرفنی در تمرینات برای ارنج تیم‌ملی تصمیم می گیرند که چه کسی درون زمین حضور داشته باشد اما فرقی نمی‌کند من یا شهاب عادلی درون دروازه قرار داشته باشیم مسلما اگر بودم تمام تلاشم را می کردم که دروازه را بسته نگه دارم و شهاب هم همین‌طور؛ هر دوی ما به فکر دفاع از دروازه تیم کشورمان بودیم.


سنگربان تیم ملی جوانان در مورد بازی برابر پرتغال که با شکست و حذف ایران از رقابت ها همراه شد، بیان کرد: برای این مسابقه آماده بودیم و گل اول را هم زدیم؛ باز هم امیدوار بودیم اما همه چیز دست به دست هم داد و از سوی دیگر عدم تمرکز خودمان دست به دست داد تا دست خالی از بازی بیرون بیاییم. 


میرزازاد در مورد استفاده از تکنولوژی ویدئوچک که به صورت آزمایشی در جام جهانی جوانان مورد استفاده قرار گرفت، اظهار داشت: ویدئوچک به صورت آزمایشی در این بازی‌ها استفاده شد و برای رقابت‌های جام‌جهانی 2018 روسیه قرار است اجرا شود. ویدئوچک از جذابیت بازی‌ها کم می‌کند البته در شرایطی هم حقی که از تیمی ضایع شده را برمی‌گرداند اما ما از این رقابت‌ها از ویدئوچک متضرر شدیم و پنالتی‌مان را وتو کردند و اگر آن پنالتی گرفته می شد، مطمئنا روند بازی تغییر می کرد. ما اکنون کره جنوبی بودیم و یکی از کاندیدای صعود به مرحله بعد.


سنگربان تیم ملوان در خصوص اینکه فصل آینده در این تیم به فوتبال خود ادامه می دهد یا خیر هم عنوان کرد: با ملوان قرارداد دارم اما به فکر پیشرفت در فوتبالم هستم.

دیدگاه‌ها