کد خبر : 1418829 | 08 خرداد 1396 ساعت 15:12 | 65.5K بازدید | 8 دیدگاه

فابریتزیو راوانلی

حق رئال نبود که در فینال حضور داشته باشد

ستاره سابق یوونتوس و تیم ملی ایتالیا به صحبت در مورد فینال لیگ قهرمانان که شنبه آینده بین رئال و یووه برگزار خواهد شد، پرداخت.

حق رئال نبود که در فینال حضور داشته باشد

به گزارش "ورزش سه"، راوانلی که سابقه یک عنوان قهرمانی با یوونتوس در لیگ قهرمانان را دارد(1996)، در مورد فینال امسال به آس گفت:« یوونتوس شایسته رسیدن به فینال بود ولی رئال با کمک داوری توانست بایرن را شکست دهد. همه دنیا دیدند که در بازی برگشت رئال و بایرن، داوری به ضرر مونیخی ها بود. رئال البته تیمی بسیار قدرتمند است ولی اگر داوری ضعیف نبود، حالا آنها در فینال نبودند.»

 

 

1202132

 

 

راوانلی ادامه داد:« یووه نسبت به فینال دو سال قبل پیشرفت زیای کرده و مقابل رئال با آگاهی از قدرت و توانایی های خود به میدان خواهد رفت. شکست دادن رئال البته اصلا کار ساده ای نیست چون زیدان از رئال تیمی شبیه به تیم های ایتالیایی ساخته که به سختی گل می خوردند. این رئال منسجم ترین تیم رئال در سال های اخیر است ولی یوونتوس انگیزه فراوانی برای کسب سه گانه دارد.

معتقدم این بازی برای یوونتوس فشار فینال کوپا ایتالیا مقابل لاتزیو را ندارد چون برابر لاتزیو محکوم به پیروزی بود ولی برابر رئال چنین نیست. هیچ تیمی مقابل رئال شانس اول برد نیست و اگر یووه فینال را ببازد هم فاجعه ای رخ نداده است.»

 

راوانلی در پایان گفت:« یوونتوس 4 فینال متوالی را در لیگ قهرمانان باخته ولی در هیچکدام شایسته شکست نبود و فقط با بدشانسی نتوانست قهرمان شود. مقابل رئال هم شانس یووه بیشتر نیست ولی مطمئنم که می تواند شب رئال را ویران کند.»

 

دیدگاه‌ها