کد خبر : 1418881 | 08 خرداد 1396 ساعت 18:17 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

با همدلی بازیکنان و درایت دایی قهرمان شدیم

رضاوند: نمی توانستم با اما و اگر، در نفت بمانم

هافبک سابق نفتی ها می گوید پس از پایان بازی های لیگ منتظر ماندم تا کسی از نفت با من درباره ادامه همکاری صحبت کند اما هیچکس نبود بنابراین تصمیم گرفتم آینده ام را خراب نکنم و به سایپا بپیوندم.

رضاوند: نمی توانستم با اما و اگر، در نفت بمانم

به گزارش "ورزش سه"، هافبک سابق تیم نفت تهران که اخیرا به سایپا پیوست در رابطه با مقایسه تیم های سایپا و نفت تهران گفت: درباره سایپا نمی‌توان با دیدگاه سال گذشته و تیم نفت به آن نگاه کرد، باشگاه سایپا هم از نظر سخت‌افزاری و هم شرایط مالی در مقایسه با نفت شرایط خوبی دارد. آقای دایی سال‌ها پیش در زمان حضورشان در سایپا توانستند این تیم را قهرمان کنند و اکنون هم اگر هدف قهرمانی در لیگ نبود مطمئنا هدف ایشان کسب سهمیه آسیایی و رتبه‌ای در خور شأن سایپا است.


او درباره رتبه احتمالی نارنجی پوشان در لیگ هفدهم گفت: نمی‌شود از حالا لیگ هفدهم را پیش‌بینی کرد و باید نقل و انتقالات صورت بگیرد تا بعد ببینیم هر تیم با چه شرایطی در این رقابت‌ها حاضر خواهد شد اما مطمئنا لیگ متفاوت را شاهد خواهیم بود.


هافبک سابق نفتی ها در رابطه با جدایی از این تیم گفت: هم به دلیل شرایط مالی بد و هم به دلیل شرایط سخت‌افرازی نفت تصمیم گرفتم از این تیم جدا شوم. همه این مسائل بود ولی در کل دو، سه سالی بود که ما در نفت آرامش نداشتیم، تمام بازیکنان و کادرفنی این تیم در اکثر بازی‌ها هرچه داشتند و نداشتند می‌گذاشتند تا بهترین رتبه را تا روز آخر کسب کنیم. همانطور که همه دیدند تا روز آخر نیز همدلی بچه ها و درایت آقای دایی باعث شد تا تیم نتیجه بگیرد.


رضاوند در این باره ادامه داد: نفت ساختاری دارد که هر کسی از این تیم جدا می‌شود باز جایگزین دیگری دارد به طور مثال زمانی که وحید امیری یا علیرضا بیرانوند از تیم رفتند باز نفت به کار خودش ادامه داد شرایط سخت‌تر اما انگیزه مان بیشتر شد. اگر کسانی که بعد از ما به این تیم می‌آیند همان ساختار و روال را پیش بگیرند اوضاع نفت به هم نمی‌خورد. من منتظر بودم که مسئولین نفت با من تماس بگیرند تا بروم پای مذاکره اما کسی نبود. من هم نمی‌توانستم آینده‌ام را با صبر کردن خراب کنم. هیچ دلخوشی در نفت نبود و من نمی‌توانستم با اما و اگر در آنجا بمانم و می‌خواستم جای دیگری فوتبالم را تجربه کنم و از همین رو جایی را انتخاب کردم که تجربه کار با سرمربی‌اش را سال گذشته داشتم. بعد از قهرمانی‌مان در جام‌حذفی فکر می‌کردیم که شرایط مساعد می‌شود اما متاسفانه هیچ تحرکی در این باشگاه به چشم نخورد.


او در پایان در رابطه با پست تخصصی خود گفت: من پست اصلی‌ام پشت فوروارد و در نفت به خاطر ایمان مبعلی در پست هافبک چپ بازی می‌کردم و فکر می‌کنم در سایپا بیشتر در پست اصلی‌ام به میدان بروم.

دیدگاه‌ها