کد خبر : 1418991 | 09 خرداد 1396 ساعت 11:03 | 76.8K بازدید | 0 دیدگاه

نقشه‌های کرانچار برای خط حمله 

شیمبا، انصاری و تبریزی در فهرست خرید سپاهان

باشگاه اصفهانی بعد از خریدهایی که در چند روز گذشته داشت این بار روی تقویت ساختار تهاجمی خود تمرکز کرده و با گزینه های مد نظر وارد مذاکره شده است.

شیمبا، انصاری و تبریزی در فهرست خرید سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، زلاتکو کرانچار قبل از ترک ایران فهرست بازیکنان مد نظر خود برای خرید را به باشگاه ارائه داد که در این فهرست مربی کروات تمرکز ویژه ای روی ساختار تهاجمی داشت به نحوی که به دنبال یافتن گزینه ای مناسب برای جانشینی مسعود حسن زاده مصدوم بود.


بعد از تحرکاتی که سپاهانی ها در روزهای اخیر داشتند و توانستند چند مهره خوب در ساختار تدافعی به خدمت بگیرند حالا خبر می رسد تمام تمرکز آنها روی خط حمله قرارداده شده تا نقشه های کرانچار برای تقویت ساختار هجومی عملی شود. سپاهان به خواست سرمربی کروات در حال حاضر سه گزینه نهایی در خط حمله دارد که در تلاش است زمینه توافق با یکی از آنها فراهم شود.


اولین گزینه لوسیانو پریرا مهاجم برزیلی سابق این باشگاه است، بازیکنی که یک فصل نه چندان امیدوار کننده را در گسترش فولاد سپری کرد و با اتمام قراردادش به عنوان بازیکن آزاد شناخته می شود. تنها مشکل در راه توافق با پریرا درخواست مالی بالای این بازیکن است که سران سپاهان در تلاش هستند تا با گرفتن تخفیف ویژه او را دوباره به جمع زردپوشان بازگردانند.


گزینه بعدی ساسان انصاری است، بهترین گلزن فصل گذشته فولاد که قراردادش با این باشگاه اهوازی به پایان رسیده و نه تنها سپاهان بلکه یکی دو تیم دیگر را مشتری خود می بیند. اصفهانی ها در روزهای گذشته به شدت پیگیر مذاکرات نهایی با ساسان انصاری بودند تا شرایط مد نظر برای امضای قرارداد با این بازیکن را مهیا کنند.


اما سومین و آخرین گزینه مد نظر داخلی مرتضی تبریزی از اردوی رقیب همشهری بود که بدجوری سپاهانی ها را وسوسه کرد تا تور خود را برای صید این شاه ماهی باز کنند. بازیکنی که در روزهای گذشته شایعات زیادی در خصوص حضورش در استقلال تهران به گوش رسید اما با این وجود مسئولان سپاهان باب مذاکره با او را باز کردند بلکه از اندک شانس خود برای عقد قرارداد با او بهره ببرند.

دیدگاه‌ها