کد خبر : 1418992 | 09 خرداد 1396 ساعت 11:13 | 65K بازدید | 0 دیدگاه

20 بار دیگر بازی کنند، این نتیجه رقم نمی‌خورد

افاضلی: رئال مادرید هم 6 گل از بارسلونا خورد

کارشناس فوتبال ایران اعتقاد دارد شکست استقلال مقابل العین در فوتبال امری طبیعی است و نباید بیش از حد آن را بزرگ کنیم.

افاضلی: رئال مادرید هم 6 گل از بارسلونا خورد

هومن افاضلی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شکست عجیب استقلال مقابل العین امارات صحبت هایی را مطرح کرد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


رئال هم 6 گل از بارسلونا خورد


احساسم این است این شکست بسیار بزرگتر از آنچه هست، شده است. در فوتبال گاها ممکن است چنین نتایجی رقم بخورد. هرچند این نتیجه نادر است اما تیم های بزرگ دنیا نیز با این نتایج شکست می خورند. مگر رئال مادرید 6 گل از بارسلونا نخورد؟ در فوتبال این اتفاقات رخ می دهد؛ البته مداوم نیست.


20 بار دیگر بازی کنند، این نتیجه رقم نمی خورد


این شکست ها جزوی از فوتبال است و باید از آن بگذریم. باخت در یک مسابقه به معنی اینکه تیم شکست خورده ضعیف است، نیست. استقلال روز بسیار بدی داشت و در عین حال حریف هم روز خوبی را سپری کرد. چیزی که مسلم است، اینکه اگر این دو تیم 20 بار دیگر با هم بازی کنند، چنین اتفاقی رخ نمی دهد. 


این شکست پایان دنیا برای استقلال نیست


شکست دیشب برای استقلال پایان دنیا نیست. استقلال سال بعد به لیگ قهرمانان آسیا برمی گردد و این شانس را دارد که خودش را مطرح کند. شاید حتی انتقام این بازی را نیز بگیرد.


کادرفنی دلایل را بررسی کند


امیدوارم کادرفنی استقلال دلایل این شکست را بررسی کنند. باید مشخص شود چرا ضعیف ترین شکست چند سال اخیر رقم خورده است. باید تیم استقلال ترمیم شود و فصل بعد با قدرت برگردد. کیفیت فردی بازیکنان استقلال خوب است. بازیکنان جوان و روبه رشدی که فصل بعد با اضافه شدن چند مهره کلیدی می توانند حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند. 


هوادار احساسی فکر می کند


درست است که هوادار فوتبال احساسی فکر می کند و البته این شکست برای هوادار دردناک است اما باید منطقی فکر کنیم و بپذیریم این اتفاقات در فوتبال روز دنیا چندان عجیب هم نیست.


فشار روی منصوریان طبیعی است


همیشه مربی که می بازد زیر فشار می رود. ما مربیان که این شغل را انتخاب کرده ایم، پذیرفته ایم که همانطور که می بریم هواداران از شما تمجید می کنند، با یک باخت هم همه چیز روی سر مربی خراب می شود. قطعا فشار روی منصوریان طبیعی است. امروز که شبکه های اجتماعی نیز فراگیر شده و هرکسی نظراتش را راحت به گوش سایرین می رساند و تاثیر گذار است. با این حال مربی هم یک آدم است و باخت ها فقط تقصیر مربی نیست. کل مجموعه با هم می برند و با هم می بازند.

دیدگاه‌ها