کد خبر : 1419053 | 09 خرداد 1396 ساعت 15:10 | 47.9K بازدید | 0 دیدگاه

زمان انتقال به لیگی معتبر فرا رسید

جهانبخش - آلکمار در آستانه جدایی

با حذف آلکمار از حضور در لیگ اروپا به نظر می رسد زمان جدایی علیرضا جهانبخش از این تیم فرا رسیده است.

جهانبخش - آلکمار در آستانه جدایی

به گزارش "ورزش سه"، اگر ذره ای امیدواری بود که با حضور آلکمار در لیگ اروپا، علیرضا جهانبخش نیز یک فصل دیگر در این تیم بماند، حالا این امید به یاس تبدیل شده است. آلکمار در غیاب علیرضا جهانبخش که این فصل 11 گل به ثمر رسانده و 10 پاس گل نیز برای هم تیمی هایش ارسال کرده بود مقابل اوترخت ناکام بود تا از رسیدن به لیگ اروپا محروم شود. 


این ناکامی تبعات بسیاری برای آلکمار به همراه خواهد داشت که مهمترین آن جدایی ستاره های این تیم خواهد بود. ستاره هایی که در راس آنها علیرضا جهانبخش قرار دارد. بال ایرانی آلکمار که دومین فصل حضور خود در این تیم هلندی را سپری کرد، علاقه ای به بازی در تیمهای دیگری از اردی ویژه را ندارد. او اگر بخواهد در هلند بماند قطعا پیراهن آلکمار را می پوشد. 


جهانبخش اما با پیشنهادیی از بوندس لیگا و لیگ برتر انگلیس مواجه شده. او که امیدوار بود فصل آینده نیز با آلکمار در لیگ اروپا شرکت کند، حالا جدی تر از قبل به پیشنهادیی که به دستش رسیده فکر می کند و آنها را مورد بررسی قرار می دهد. 


با حذف آلکمار از حضور در لیگ اروپا، از حالا می توان پیش بینی کرد که جهانبخش پیراهن تیم دیگری را بر تن خواهد کرد. او که دو فصل را در نایمخن سپری کرد و دو فصل را نیز در آلکمار، تعجب آور نیست که برای جدایی دست به کار شود و پیراهن تیمی جدید در لیگی معتبر را بر تن کند. به نظر زمان این انتقال فرا رسیده است.

دیدگاه‌ها