کد خبر : 1419222 | 10 خرداد 1396 ساعت 10:09 | 129.9K بازدید | 1 دیدگاه

در انتظار معرفی دو تیم دیگر شرق آسیا 

العین بهترین قرعه پرسپولیس در یک چهارم نهایی

با مشخص شدن چهره چهار تیم صعود کننده از غرب آسیا به مرحله یک چهارم نهایی بهترین قرعه برای تنها نماینده ایران رویارویی با قاتل استقلال خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری بازی های شب گذشته در دور برگشت مرحله حذفی لیگ قهرمانان 6 تیم از 8 تیم مرحله یک چهارم نهایی معرفی شدند که در منطقه غرب قاره کهن پرسپولیس به عنوان تنها نماینده ایران در کنار الهلال و الاهلی از عربستان و العین از امارات تیم های حاضر در این مرحله نام گرفتند. 


در شرق قاره نیز تیم های گوانگ ژو چین به همراه کاواساکی ژاپن صعود کردند و امروز دو تیم دیگر این مرحله از این منطقه مشخص خواهد شد تا همه چیز برای قرعه کشی در روز 16 خردادماه آماده باشد تا تیم ها حریفان خود در مرحله یک چهارم نهایی را بشناسند. دو تیم پایانی که احتمالا یکی از چین خواهد بود و دیگری از کره جنوبی.


با نزدیک شدن به روز قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی این فصل از لیگ قهرمانان استرس نزد طرفداران پرسپولیس به اوج خود رسیده چون این قرعه کشی تنها دو حالت برای آنها خواهد شد یا با تیمی از عربستان روبرو می شوند یا با العین از امارات. با توجه به این که روابط سیاسی میان ایران و عربستان همچنان تیره و تار است و بعید به نظر می رسد AFC زیر بار برگزاری بازی های نمایندگان دو کشور در ایران و عربستان برود با این حساب رویاریی با الهلال و الاهلی امتیاز میزبانی پرسپولیس در ورزشگاه آزادی را از بین خواهد برد به همین خاطر می توان گفت رویارویی با قاتل اماراتی استقلال بهترین قرعه برای شاگردان برانکو خواهد بود تا دوباره طعم میزبانی و شکستن رکورد تماشاگر را داشته باشند.


این قرعه می تواند از یک حیث دیگر هم برای فوتبال ایران حائز اهمیت باشد آن هم گرفتن انتقام شکست سنگین استقلال توسط رقیب دیرینه و سنتی تا دوباره اعتبار فوتبال باشگاهی ایران برابر کشوری کوچک در حاشیه خلیج فارس حفظ شود از همین رو طرفداران پرسپولیس امیدوار هستند در قرعه کشی روز 16 خردادماه با العین برخورد کنند تا تیمی از عربستان.

 

1202439

 

دیدگاه‌ها