کد خبر : 1419228 | 10 خرداد 1396 ساعت 09:58 | 207.8K بازدید | 16 دیدگاه

چه کسی به دنبال تغییر مدیرعامل پرسپولیس است؟

استعفای طاهری دروغ بعد از صعود بود!

صبح امروز رسانه هاى ورزشى خبر از استعفاى على اکبر طاهرى، مدیر موفق باشگاه پرسپولیس دادند، خبری که البته حقیقت ندارد و طاهری به هیچ وجه استعفایی به کسی اعلام نداشته است.

استعفای طاهری دروغ بعد از صعود بود!

به گزارش "ورزش سه"، اصل این خبر البته چیز تازه اى نیست و به نظر در ادامه مجادلات دو ماه گذشته ى   باشگاه پرسپولیس و معاون وزیر ورزش به بیرون درز کرده تا در نهایت اتفاق مدنظر مخالفان طاهری رقم بخورد.


در شرایطی که بلافاصله بعد از انتشار خبر، معاون وزیر ورزش هم این خبر را تکذیب کرد، شایعات حکایت از این دارد که مباحث مربوط به اسپانسر پیامکى پرسپولیس و دخالت معاون وزیر ورزش و اصرار او به عقد این قرارداد باعث ادامه تکدر خاطر طاهرى شده و او براى روشن شدن مساله چاره اى جز موقعیت تعیین تکلیف نمى بیند. وى که البته مشکل مربوط به بازنشستگى را نیز دارد، باید از مجوز وزارت ورزش استفاده کند که این مجوز علیرغم قول هاى پیاپى هنوز به وى تحویل نشده است. او که با پرسپولیس به جمع هشت تیم لیگ قهرمانان رسیده و فصلى کاملا موفق را در رقابت فوتبال ایران پشت سر گذاشته است، براى تقویت تیم، تمدید قراردادها و همچنین ادامه همکارى با برانکو ایوانکوویچ  به نظر قطعى وزیر در خصوص خود دل بسته است.


طبعا اگر وزیر ورزش مایل به ادامه همکارى طاهرى و پرسپولیس و ثبات مدیریتى در این باشگاه پرطرفدار باشد، موانع را از پیش پاى طاهرى برخواهد داشت و در غیر اینصورت در تصمیماتى که طى روزهاى آینده براى هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گرفته مى شود، تغییراتى رخ داده و پست طاهرى نیز با تغییراتى همراه شود. اتفاقى که البته در شرایط فعلى و موفقیت آمیز پرسپولیس بعید است به مذاق طرفداران این تیم خوش بیاید.

 

1202450


نکته جالب در خصوص عملکرد مسوولان وزارت ورزش، موضوع عدم تمایل او به همکارى با اسپانسر است که به زعم باشگاه پرسپولیس در انجام تعهدات خود کوتاهى داشته  و مشکلات مالى انتهاى فصل نیز به دلیل همین مساله گریبان سرخپوشان را گرفت . اما شخص معاون وزارت ورزش که در زمان مدیریت خود در فدراسیون نیز با این اسپانسر همکارى مى کرد مصر به تجدیدقرارداد و ادامه دو ساله آن است که این مساله براى طاهرى قابل درک نیست. مدیرعامل پرسپولیس در ابتدا خواستار تسویه حساب اسپانسر که رقمی سنگین به باشگاه بدهکار است شده و بعد در خصوص ادامه کار تصمیم می گیرد. اما اسپانسر انتظار دارد همانطور که استقلال طلب خود را بخشیده و خواستار ادامه همکاری است، پرسپولیس هم در همان مسیر قدم بردارد که البته طاهری به هیچ عنوان حاضر به این کار نیست و زیر بار آن نرفته است.


حالا و با انتشار خبر استعفا که قطعا از طرف طاهری نبوده، مشخص می شود اراده ای در بخشی از ورزش ایران به دنبال پایان کار مدیرعامل پرسپولیس است کما اینکه در دو هفته گذشته هم تحرکاتی جدی برای جایگزینی افرادی امتحان پس داده به جای طاهری صورت گرفته که وزیر ورزش با حضور آنها موافقت نکرده است. در نهایت انتظار هواداران پرسپولیس از مسعود سلطانی فر تعیین تکلیف سریع در این مورد است. اینکه آیا سرنوشت موفق‌ترین باشگاه فوتبال ایران در این فصل قربانی اعمال نفوذ گروهی می شود که خواستار سود مالی بی حد و حصر از پرسپولیس و البته استقلال هستند؟

 

دیدگاه‌ها