کد خبر : 1419456 | 11 خرداد 1396 ساعت 12:07 | 140K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از جدایی مومنی و خداحافظی بیت سعید 

دانیال ماهینی از استقلال خوزستان به آبی تهران

استقلال خوزستان همان طور که پیش بینی می شد با بسته شدن پرونده این فصل از رقابت های داخلی و آسیایی رفته رفته با تغییرات کلی و از دست دادن ستاره های خود روبرو می شود.

دانیال ماهینی از استقلال خوزستان به آبی تهران

به گزارش "ورزش سه"، شکست برابر الهلال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا به تاخت و تاز آبی های خوزستان در اولین تجربه آسیایی پایان داد. وداعی آبرومندانه برای سیروس پورموسوی و شاگردانش که با وجود تمام مشکلات توانستند با نتیجه ای معقولانه به قهرمان ثروتمند و پرستاره عربستان باخته و از دور رقابت ها کنار بروند. با این نتیجه همان طور که پیش بینی می شود روند جدایی ستاره ها از این تیم آغاز شد تا بار دیگر طرفداران استقلال خوزستان نگران آینده این باشگاه باشند.


سیروس پورموسوی راهی اردوی فولاد شد تا هدایت این تیم را برعهده بگیرد. متعاقب آن مهدی مومنی هم سر از پیکان در آورد و شاگرد مجید جلالی شد تا دوباره همکاری با این مربی را تجربه کند. حسن بیت سعید هم با انتشار پستی در صفحات مجازی رسما از استقلالی های خوزستان خداحافظی کرد تا به شایعات اخیر در ارتباط با پوشیدن پیراهن تیم پرطرفدار لیگ برتر دامن بزند. به این ترتیب روند کوچ دسته جمعی ستاره ها از اردوی این تیم خوزستانی آغاز شد تا جایی که حالا خبر می رسد یکی دیگر از ستاره های جوان و آینده دار تیم نیز در مسیر کوچ به آبی های تهرانی قرار گرفته است.


علیرضا منصوریان از مدت ها قبل به دنبال ترمیم ساختار تدافعی خود به خصوص در کناره های زمین بود که گزینه اول او در پست دفاع راست دانیال ماهینی از استقلال خوزستان نام داشت. مدافع بوشهری و جوان که در دو فصل گذشته با پیراهن استقلال خوزستان توانست به یکی از پدیده های فوتبال ایران تبدیل و به تیم ملی نیز دعوت شود.


دانیال ماهینی یک فصل دیگر با استقلال خوزستان قرارداد دارد که این قرارداد به صورت مشروط بسته شده  و در آن قید شده در صورت رضایت طرفین قابل تمدید خواهد بود ضمن این که بندی وجود دارد مبنی بر این که اگر پرداختی ها به این بازیکن منظم نبود قرارداد می تواند فسخ شود. این بازیکن در بازگشت از عمان امروز در فدراسیون فوتبال حاضر شد تا وضعیت قرارداد خود را با تیم استقلال خوزستان مشخص کند. 


باشگاه استقلال با استفاده از این فرصت تصمیم دارد امروز با این بازیکن وارد مذاکره شود تا در صورت امکان اولین خرید از مجموعه خریدهای مد نظر سرمربی خود برای لیگ هفدهم را انجام دهد. از همین رو می توان پیش بینی کرد با سماجتی که منصوریان و استقلالی ها در راه جذب مدافع بوشهری نشان داده اند، دانیال ماهینی درخواست فسخ قرارداد یک فصل باقی مانده با استقلال خوزستان را به کمیته انضباطی تحویل دهد و به اولین خرید ابی های پایتخت تبدیل شود. 


با جدایی احتمالی دانیال ماهینی روند کوچ ستاره های استقلال خوزستان سرعت بیشتری به خود خواهد گرفت به خصوص که گفته می شود نفراتی مثل آرش افشین، پیمان شیرزادی، وحید شیخ ویسی، آلویس نانگ و ... هم تمایلی به ماندن در این تیم برای لیگ هفدهم ندارند تا از حالا آژیر قرمز برای قهرمان دو فصل قبل ایران به صدا درآید.

دیدگاه‌ها