کد خبر : 1419621 | 12 خرداد 1396 ساعت 14:42 | 22.2K بازدید | 0 دیدگاه

بغلانی: نمی‌توانستم به تیم دیگری فکر کنم

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: بعد از سالها حضور در تیم فوتبال صنعت نفت آبادان، نمی‌توانستم لباس تیم دیگری را بر تن کنم.

بغلانی: نمی‌توانستم به تیم دیگری فکر کنم

به گزارش "ورزش سه"، حسین بغلانی درباره تمدید قرارداد با صنعت نفت اظهار داشت: بعد از ۱۳ سال حضور در تیم صنعت نفت آبادان، واقعا سخت بود که به تیم دیگری بروم.


وی اضافه کرد: با وجود اینکه چند پیشنهاد لیگ برتری داشتم اما به صنعت نفت و هواداران دوست‌داشتنی این تیم عادت کرده‌ام و بازی کردن در تیم‌های دیگر برایم معنی ندارد.


این مدافع تیم فوتبال صنعت نفت آبادان ادامه داد: هواداران در روزهای گذشته پیگیر موضوع ماندنم در صنعت نفت بودند و همواره به بنده لطف داشته‌اند و بدون تردید من هم این لطف آنها را بی‌پاسخ نمی‌گذارم و با تمام وجود برای تیم شهرم به میدان می‌روم.


کاپیتان صنعت نفت  با اشاره به این موضوع که صنعت نفت سال گذشته با سختی و نداری در لیگ برتر ماندگار شد، افزود: با حضور فراز کمالوند که در عین جوانی یک مربی باتجربه و باکارنامه است، شرایط‌‎مان در لیگ متفاوت خواهد بود.


بغلانی خاطرنشان کرد: حضور بازیکنانی مثل کرار، جماعتی، جهانبخش، اسدی و بهزادی این نوید را می‌دهد که امسال به آنچه حق صنعت نفت است دست پیدا می‌کنیم.


بغلانی در پایان تصریح کرد: با حضور آقای کمالوند تیم شخصیت بسیار خوبی پیدا کرده است و قطعا به قرار گرفتن در نیمه بالایی جدول لیگ برتر فکر می‌کنیم.

دیدگاه‌ها