کد خبر : 1419675 | 12 خرداد 1396 ساعت 18:52 | 41.8K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت مجدد وزیر از مدیرعامل پرسپولیس

سلطانی‌فر: طاهری پاکدست است و باید بماند

پس از حرف و حدیث هایی که پیرامون استعفا و جدایی مدیرعامل پرسپولیسی ها شنیده می شد، وزیر ورزش یک بار دیگر حمایت خود را از این مدیر نشان داد و گفت که طاهری باید با قدرت به کار خود ادامه دهد.

سلطانی‌فر: طاهری پاکدست است و باید بماند

به گزارش "ورزش سه"، پس از صعود سرخ پوشان به جمع هشت تیم برتر آسیا در لیگ قهرمانان، اتفاقی که  همه هواداران این تیم را نگران کرد خبری مربوط به استعفای علی اکبر طاهری، مدیرعامل این باشگاه بود.


البته استعفای  مجدد طاهری اتفاق نیفتاد اما  فضا همچنان ملهم از شایعات است و هرروز اخبار متفاوتی در رابطه با تغییر و تحولات در دو باشگاه پرسپولیس و استقلال به گوش می رسد تا اینکه  وزیر ورزش در گفت و گویی با ورزش سه درباره خروج علی اکبر طاهری از باشگاه پرسپولیس به اظهارنظر پرداخت. 


مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان پس از حمایت مجدد خود از مدیرعامل پرسپولیسی ها، در این باره گفت: آقای طاهری به طور قطع در پست خود به کار ادامه می دهد و حتما مدیرعامل پرسپولیس خواهد ماند. در حقیقت دلیلی برای پایان کار وی وجود ندارد، او به همراه تیمش توانسته به عنوان قهرمانی لیگ برتر و در آسیا نیز به جمع هشت تیم برسد . 


وزیر ورزش در ادامه گفت: مدیرانی همچون آقای طاهری باید در فوتبال ایران بمانند و اکنون نیز ایشان باید  حضور خود را ادامه دهد و با قدرت به کار خود بپردازد، وی فردی پاکدست است و از جمله مدیرانی محسوب می شود که باید در ورزش باقی بماند.

دیدگاه‌ها