کد خبر : 1419747 | 13 خرداد 1396 ساعت 10:28 | 36.1K بازدید | 0 دیدگاه

پانیونیوس با مسعود در مقدماتی یورولیگ 

در آمد 5 میلیون یورویی در انتظار شجاعی و رفقا

با وجود نتایج ناامید کننده در پلی آف کسب سهمیه اروپایی، یاران شجاعی با قرار گرفتن در انتهای جدول چهار تیمی این رقابت ها جواز ورود به مقدماتی فصل آتی یورولیگ را به دست آوردند.

در آمد 5 میلیون یورویی در انتظار شجاعی و رفقا

به گزارش "ورزش سه"، پانیونیوس می توانست راهی آسان تر برای رسیدن به رقابت های اروپایی را به دست بیاورد اما با قرار گرفتن در جایگاه چهارم جدول مینی لیگ(پلی آف کسب سهمیه) یونان که با حضور چهار تیم دوم تا پنجم سوپرلیگ این کشور برگزار می شود تنها توانست به عنوان آخرین سهمیه وارد دور مقدماتی یورولیگ در فصل آتی شود.


سایت باشگاه پانیونیوس با اشاره به کسب بلیت سفر به این مرحله از رقابت های اروپایی نوشت:«حالا چمدان‌های خود را برای ورود به لیگ اروپا با در دست‌داشتن بلیت این رقابت‌ها پس از گذشت 9 سال آماده می‌کنیم.نام تیم پانیونیوس روی کاغذ قرعه‌کشی نوزدهم ماه ژوئن (29 خرداد) اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) راه پیدا کرده است تا حریف خود را در مرحله دوم پلی‌آف یورولیگ بشناسد. دیدارهایی که در روزهای 22 و 29 تیر ماه به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد».


مسعود شجاعی و هم تیمی هایش برای رسیدن به مرحله گروهی لیگ اروپا باید شش بازی برگزار کنند که می‌تواند درآمد پنج میلیون یورویی را برای این تیم به همراه داشته باشد. تیم قدیمی شهر آتن با بهره‌مندی از ملی‌پوش ایرانی برای دومین فصل متوالی سهمیه لیگ اروپا را به دست آورد. هر چند پانیونیوس در فصل قبل با تصمیم کمیته انضباطی یوفا از شرکت در این رقابت‌ها محروم و تیم ایانینیای یونان جایگزین این تیم شد.


این اتفاق در حالی رخ داد که هنوز مشخص نیست مسعود شجاعی به پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه پانیونیوس پاسخ مثبت بدهد. پیشنهادی که در هفته های گذشته و با درخشش ملی پوش ایرانی در ترکیب ارائه شد تا مانع جدایی او و کوچ به پاناتینایکوس شود.

دیدگاه‌ها