کد خبر : 1419808 | 13 خرداد 1396 ساعت 15:51 | 131.7K بازدید | 0 دیدگاه

خبرهای خوبی از نقل و انتقالات می شنوید؛

طاهری: در پرسپولیس ماندنی هستم

طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید که علیرغم حواشی اخیری که برای ادامه مدیریت او در باشگاه به وجود آمده، با قدرت به کار خود ادامه می دهد.

طاهری: در پرسپولیس ماندنی هستم

به گزارش "ورزش سه"، خبر استعفای علی اکبر طاهری پس از صعود پرسپولیس به جمع 8 تیم برتر آسیا، به مهم ترین دغدغه هواداران این تیم طی روزهای اخیر بدل شد. طلب میلیاردی باشگاه پرسپولیس از سامانه ی طرفداری این باشگاه و عدم پرداخت این مطالبات باعث نارضایتی طاهری شده بود. البته وزارت ورزش خیلی زود به این قضیه ورود کرد و با انتشار بیانیه ای از ادامه کار علی اکبر طاهری خبر داد. 


در همین راستا امروزعلی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در جلسه ای 2 ساعته با مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان شرکت کرد تا خواسته ها و مشکلات خود را با بالاترین مقام ورزش کشور مطرح کند. 


پس از این جلسه طاهری مدیرعامل پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران در خصوص خروجی آن گفت: نشست بسیار خوب و مثبتی با وزیر ورزش و جوانان داشتیم. مهم ترین محور بحث تقویت تیم و حفظ آرامش در سال آینده بود که باید حضوری قدرتمند در آسیا و لیگ داشته باشیم.

 

1202970


مدیرعامل پرسپولیس همچنین در مورد ادامه فعالیت این تیم در بازار نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: در خصوص جذب بازیکن خبرهای خوبی برای هواداران داریم.


مدیرعامل پرسپولیس در ادامه نسبت به حواشی چند روز اخیر و مشکلاتی که برای ادامه فعالیت او در باشگاه پرسپولیس به وجود آمده که ممکن بود سبب جدایی او از باشگاه شود، اظهار داشت: باید احترام تمامی افرادی که در ورزش خدمت می‌کنند حفظ شود. در پرسپولیس ماندنی هستم و به شایعات توجه ای نمیکنم.


طاهری در پایان با اشاره به هواداران پرشمار پرسپولیس بیان کرد: هواداران میلیونی پرسپولیس برایمان با ارزش و قابل احترام هستند.

دیدگاه‌ها