کد خبر : 1420471 | 17 خرداد 1396 ساعت 12:41 | 12.7K بازدید | 1 دیدگاه

پیشنهادی از ماشین سازی نداشته ام؛

خطیبی: همه باید به تراکتور کمک کنیم

رسول خطیبی سرمربی سابق تراکتورسازی معتقد است که هرچه زودتر باید بحث مالکیت باشگاه مشخص شود تا تیم برای حضور در مسابقات آماده شود.

خطیبی: همه باید به تراکتور کمک کنیم

رسول خطیبی سرمربی سابق تراکتورسازی در مورد اتفاقات اخیر در باشگاه در مورد بحث مالکیت و اهمیت توجه به بیشتر به این تیم در آستانه رقابت های لیگ هفدهم به "ورزش سه" گفت: تراکتورسازی در حال حاضر بیشتر از هر زمان دیگری به توجه احتیاج دارد. اتفاقات سال گذشته و محرومیت تیم از نقل و انتقالات ضربه بدی به تیم بود و حالا هم بحث مالکیت پیش آمده که می تواند به تیم ضربه بزند. البته باشگاه در قضایایی که در مورد محرومیت از نقل و انتقالات پیش آمده مقصر است و اشتباهاتی داشته و آقای آجرلو هم این موضوع را پذیرفته ولی به هر حال این اتفاق رخ داده و حالا ما باید خودمان اوضاع را سر و سامان بدهیم. 


خطیبی ادامه می دهد: بحث محرومیت از نقل و انتقالات از دست ما خارج است ولی بحث مالکیت که این روزها پیش آمده موضوعی است که خودمان می توانیم حل کنیم. آقای شفق یکی از چهره های محبوب استان هستند و زحمات زیادی کشیده اند و از طرفی آقای آجرلو هم در مدتی که در تیم بوده اند تلاش زیادی داشته اند. به نظرم بهتر است خیلی زودتر بحث مالکیت مشخص شود تا تیم بهتر بتواند برای مسابقات آماده شود. هم آقای تاج و هم آقای آجرلو زحمات زیادی برای تیم کشیده اند و فکر می کنم استفاده از مشاوران مجرب می تواند به هر کسی که به عنوان مدیرعامل انتخاب شد کمک کند. امسال تیم آسیایی شده و باید همه به تراکتورسازی کمک کنیم تا بتواند نتایج خوبی بگیرد.


سرمربی فصل گذشته ماشین سازی که در میانه های راه جای خود را به فرهاد کاظمی داد، در مورد صحبت هایی که مبنی بر بازگشتش به ماشین سازی مطرح می شود، عنوان کرد: اصلا چنین صحبت هایی صحت ندارد. ماشین سازی هنوز وضعیت مشخصی ندارد و چطور در این شرایط که حضور آنها در فصل بعد مشخص نیست به دنبال انتخاب مربی هستند؟ ماشین سازی و شهرداری تبریز هر دو زیر نظر شهرداری هستند و از نظر قانونی دو تیم نمی توانند زیر نظر یک ارگان در مسابقات باشند. از طرفی من دو پیشنهاد لیگ یکی داشته ام که قبول نکردم. دوست ندارم در لیگ یک مربیگری کنم ولی اگر پیشنهاد مناسبی برسد به تیمی می روم که پتانسیل لازم برای صعود را داشته باشد.

دیدگاه‌ها