کد خبر : 1420572 | 17 خرداد 1396 ساعت 17:57 | 56.6K بازدید | 0 دیدگاه

سوریه یک قطب دیگر آسیا را هم ناکام کرد

پس از ایران و کره‌جنوبی، این بار ژاپن متوقف شد

حریف ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی امروز در دیدار دوستانه موفق شد تیم قدرتمند ژاپن را متوقف سازد تا این تیم پس از تساوی در برابر تیم های ملی ایران و کره جنوبی، یک قطب دیگر فوتبال آسیا را نیز متوقف سازد.

پس از ایران و کره‌جنوبی، این بار ژاپن متوقف شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی سوریه که این روزها در گروه اول دور دوم بازی های مقدماتی جام جهانی در آسیا حضور دارد، به همراه تیم های ملی ایران، کره جنوبی، چین، قطر و ازبکستان به رقابت می پردازد؛ به همین دلیل در دور رفت این رقابت ها در برابر دو تیم قدرتمند آسیا یعنی ایران و کره جنوبی قرار گرفتند و موفق شدند با متوقف کردن این دو مدعی حضور در جام جهانی با تساوی بدون گل به کار خود پایان دهند.

سوری ها در راستای آماده سازی خود امروز به مصاف تیم ملی ژاپن رفتند و موفق شدند یک قطب دیگر فوتبال آسیا را خلع سلاح کنند و با تساوی(این بار) یک بر یک به بازی خود پایان دهند. آنها توانستند با تساوی بدون گل نیمه اول را به پایان برسانند، پس از آن در دقیقه 48 توسط مردیکیان به گل اول بازی دست پیدا کردند و در ادامه در دقیقه 58 توسط کونو دروازه خود را باز شده دیدند و در نهایت با همین نتیجه به کار خود پایان دادند.

سوری ها در بازی های مقدماتی جام جهانی 8 امتیازی هستند و در گروه اول این رقابت ها پس از تیم های ملی ایران، کره جنوبی و ازبکستان در رده چهارم جدول قرار دارند، جالب اینکه آنها با امتیازاتی که به دست آوردند توانستند خود را بالاتر از تیم های ملی چین و قطر قرار دهند.

دیدگاه‌ها