کد خبر : 1420590 | 17 خرداد 1396 ساعت 19:39 | 117.5K بازدید | 0 دیدگاه

به مردم می گوییم شغل شما چیست

مصاحبه شدیدالحن مربی استقلال علیه زمانی!

مربی استقلال به شدت از دست عضو هیات مدیره این باشگاه بابت مصاحبه‌های عجیبش عصبانی است و می‌گوید او بعد از شکست استقلال از امارات فرار کرده است.

مصاحبه شدیدالحن مربی استقلال علیه زمانی!

محمد خرمگاه در گفت‌وگو با "ورزش سه" در مورد مصاحبه‌های اخیر حسن زمانی علیه علیرضا منصوریان صحبت‌های تندی به زبان آورد که در ادامه آن را می‌خوانید:  


آرزوی عکس گرفتن با بازیکنان استقلال را داشت
حسن زمانی، شما  که آرزویت عکس گرفتن با بازیکنان باشگاه استقلال بود و با روابط سیاسی به استقلال آمدید حق ندارید درباره علیرضا منصوریان صحبت و فرافکنی کنید.شما  باید دقیقا بگویید که برای استقلال چکار کرده‌اید که به خودتان اجازه می‌دهید اینطور علیه علیرضا منصوریان و باشگاه استقلال صحبت کنید.


اندازه کاری که کردی صحبت کن
این آقا باید مصاحبه کند و اعلام کند دقیقا چه کاری برای استقلال انجام داده است. من فکر می‌کنم کسی که کاری برای این باشگاه انجام نداده حق مصاحبه علیه باشگاه را ندارد و باید حداقل اندازه کاری که کرده صحبت کند.


فرار بعد از شکست برابر العین
آقای زمانی همان کسی است که با حضور در اردوی استقلال در امارات عکس‌های یادگاری‌اش را با بازیکنان و کادرفنی انداخت و بعد از شکست فرار کرد و پشت تیم راخالی گذاشت. مدیر یعنی افتخاری که تا لحظه آخر کنار تیم بود و هرگز پشت تیم را خالی نکرد و به بازیکنان و کادرفنی آرامش داد.
 

از کدام فوتبال صحبت می‌کنید؟
شنیده‌ام که آقای حسن زمانی گفته است که وقتی که فوتبال بازی می‌کرده منصوریان بچه بوده است. مگر سن این آقا چند سال است؟ نکند بازی در کوچه که همه ما آن را در کودکی تجربه کرده‌ایم را ایشان به حساب سابقه فوتبال بازی کردنشان می گذارد؟
 

مگر ما درباره سیاست حرف می‌زنیم؟
این آقا سیاسی است و سوال من این است که مگر من و اعضای کادرفنی هیچ وقت به خودمان اجازه می‌دهیم که درباره مسائل سیاسی حرف بزنیم؟ آقای زمانی شما حتی در مورد مدیریت هم نمی‌توانید صحبت کنید چون اصلا مبانی این موضوع را نمی‌دانید. واقعا برای فوتبال متاسفم که افراد سیاسی به خودشان اجازه می‌دهند در مورد فوتبال صحبت کنند.
 

تا وقتی باشیم با قدرت ادامه می‌دهیم
ما مدیر نیستیم و نمی‌توانیم در مورد مبانی مدیریتی صحبت کنیم فقط این را می‌گوییم که واقعا بابت شکست برابر العین شرمنده هوادارانمان هستیم و هنوز این ناراحتی با ماست. مطمئن باشید تا روزی که به ما بگویند، در استقلال هستیم و با تمام قدرت تلاش می کنیم تا دوباره خنده را به لب هواداران بیاوریم اما تا باشیم اجازه نمی‌دهیم امثال آقای حسن زمانی در مورد تیم ما صحبت کنند.
 

دارایی شما را هم رو می کنیم
وقتی اینقدر راحت می گویید که مربیگری کار چندم منصوریان است، ما هم برای مردم می گوییم شما به جز کار کردن در مجلس و هیئت مدیره استقلال چه کارهای دیگری دارید. وقتی به خودت اجازه می دهی که وارد زندگی خصوصی افراد شوی ما هم می توانیم این کار را انجام بدهیم.
 

منصوریان و افتخاری با مشکلات مالی جنگیدند
در این مدت که شما کاری برای حل مشکلات اقتصادی نمی کردید، این علیرضا منصوریان و آقای افتخاری بودند که دنبال گرفتن پول از اسپانسر بودند تا تیم آرامش داشته باشد. بازهم تاکید می کنم اندازه کاری که برای استقلال کردید صحبت کنید. در روزهایی که شما نمی خواستید استقلال نتیجه بگیرد ما السد و پرسپولیس را شکست دادیم ولی شما حتی نیامدید یک خسته نباشید به بازیکنان بگویید.
 

از افراد خوبی مشاوره نمی گیرید
من فکر می کنم شما حق نداری در مورد مسائل فنی صحبت کنی و کسانی که در فوتبال استخوان خورد کرده اند می توانند این کار را انجام بدهند، افرادی مثل عبداللهی ها، جباری ها و کارگرجم ها که عمرشان را برای استقلال گذاشته اند. در ضمن شما از افراد خوبی مشاوره نمی گیرید و حداقل از کسانی نظرخواهی کنید که اطلاعات درست بدهند.

دیدگاه‌ها