کد خبر : 1421058 | 20 خرداد 1396 ساعت 15:10 | 17.2K بازدید | 0 دیدگاه

اعتراض و اسنادی که هیچگاه به اثبات نرسید

صبا حضور در لیگ یک را باور کرده است؟

پس از پایان بازی های لیگ شانزدهم و شکایت مدیران صبا در خصوص تبانی سایر رقبا تاکنون نتیجه نداده و سرانجامی جز لیگ یکی شدن این تیم نداشت.

صبا حضور در لیگ یک را باور کرده است؟

به گزارش "ورزش سه"، با پایان یافتن لیگ‌برتر و سقوط صبای قم حرف و حدیث‌های بسیاری در خصوص تبانی سایر تیم‌ها به منظور حضور این تیم در لیگ یک به گوش می‌رسید و پس از آن نیز مدیران این تیم به کرات اعلام داشتند به دلیل اسناد و مدارکی که در دست دارند راهی لیگ یک نخواهند شد اما گفته می‌شود شکایت مدیران باشگاه صبای قم از 4 تیم لیگ برتری به اتهام تبانی نتیجه‌ای در بر نداشته و برخلاف ادعای مدیران و بازیکنان این تیم، صبای قم در نهایت فصل آینده باید مسابقات خود را در لیگ یک دنبال کنند.


کشوری‌فرد مدیرعامل باشگاه صبای قم چند روز پس از پایان بازی های لیگ و مسجل شدن سقوط به دسته اول در گفت‌وگوی تلفنی با یک برنامه تلویزیونی با بیان این موضوع که مطمئنا علت سقوط این تیم تبانی سایر رقبا بوده و پیگیر این موضوع خواهند بود و تا زمانی که صبا در لیگ یک بازی نکند این تیم را نمی‌توان لیگ یکی دانست. اما حاصل پیگیری های مسئولین این تیم چیزی جز آنکه آنها باید در رقابت‌های لیگ آزادگان حضور داشته باشند نبود. 


اگرچه صحبت‌های بسیاری در خصوص خرید سهام یک تیم لیگ‌برتری یا اثبات و ارسال اسنادی به کمیته اخلاق و انضباطی در رابطه با موضوع تبانی به گوش می‌رسد اما هنوز صحت و سقم هیچ یک از آنها از سوی مسئولین سازمان لیگ‌برتر مشخص نشده و به احتمال بسیار زیاد صبا را هم باید به همراه ماشین‌سازی در جمع تیم‌هایی سقوط کرده به لیگ یک دانست.

دیدگاه‌ها