کد خبر : 1414670 | 19 اردیبهشت 1396 ساعت 19:46 | 20K بازدید | 0 دیدگاه

اظهارات مبهم کشوری‌فرد در مورد آینده صبا

مدیرعامل تیم صبای قم شب گذشته اعلام کرد تا زمانی که این تیم در مسابقات لیگ آزادگان به میدان نرود، نمی توان این تیم را سقوط کرده نامید.

اظهارات مبهم کشوری‌فرد در مورد آینده صبا

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال صبای قم در هفته پایانی رقابت های لیگ برتر با شکست برابر استقلال خوزستان و با توجه به پیروزی دو تیم سیاه جامگان و سایپا، دومین سقوط کننده به دسته پایین تر به همراه ماشین سازی در دیداری لقب گرفت که اشتباهات داوری بخش جدایی ناپذیر آن بود.


گل دوم صبا در شرایطی مردود شد که آنها با پذیرفته شدن آن می توانستند با خیالی راحت به کار خود ادامه دهند؛ اما اشکان خورشیدی داور مسابقه این گل را مردود اعلام کرد و بازیکنان استقلال خوزستان بلافاصله پس از مردود اعلام شدن گل و در شرایطی که توپ هنوز متحرک بود، بازی را به گردش در آوردند و موفق شدند گل تساوی را به ثمر برسانند؛ در ادامه نیز آبی پوشان خوزستانی، گل دوم را به تیم کم انگیزه صبای قم زدند تا این تیم دیگر امیدی به ماندن در رقابت ها نداشته باشد و به همراه ماشین سازی سقوط کنند.


فصل گذشته نیز اشکان خورشیدی در دیدار هفته پایانی سیاه جامگان برابر ملوان بندرانزلی خطای مشهود میثم حسینی روی جلال رافخایی را پنالتی نگرفته بود، تا مشهدی ها در ادامه 2 گل بزنند و در لیگ برتر ماندگار شوند.


مدیرعامل صبای قم شب گذشته با استناد به همین موارد در برنامه نود اعلام کرد که به دنبال راهکاری برای ماندن تیمشان در مسابقات هستند و اعلام کرد که تا زمانی که در مسابقات لیگ آزادگان به میدان نروند، نمی توان آنها را سقوط کرده نامید.


صبایی ها البته بعد از بازی از باشگاه پرسپولیس نیز شکایت کرده بودند و حالا هم به نظر می رسد مقصود اصلی محمدرضا کشوری فرد مدیرعامل صبای قم، اشکان خورشیدی باشد که با تصمیمات خود  زمینه ساز سقوط آنها شد. باید منتظر بمانیم و ببینیم مدیرعامل صبا چه اقداماتی در دستور کار خود قرار داده که البته از صحبت کردن صریح در مورد آنها خودداری کرد.

دیدگاه‌ها