کد خبر : 1421098 | 20 خرداد 1396 ساعت 18:10 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

نفت تهران تنها بلاتکلیف لیگ برتر

باشگاه نفت تهران تنها تیم لیگ برتری است که هنوز سرمربی خود را معرفی نکرده است.

نفت تهران تنها بلاتکلیف لیگ برتر

به گزارش "ورزش سه"، نفت تهران با علی دایی به قهرمانی جام حذفی دست یافت تا نماینده ی قطعی ایران در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا باشد. این تیم که در ابتدای لیگ شانزدهم گروه جدیدی مالکیت آن را بر عهده گرفت بعد از یک فصل پر حاشیه و جنجالی حالا در روزهای نقل و انتقالاتی در خواب زمستانی به سر می برد و کمترین اخبار و حواشی به این تیم تعلق دارد.


نفتی های پایتخت هر چند در هفته های گذشته مذاکراتی با علی کریمی و عبدالله ویسی برای انتخاب سرمربی جدید خود داشتند اما هنوز این تیم بعد از جدایی دایی، سرمربی جدید خود برای لیگ برتر را انتخاب نکرده و البته از وضعیت مالکان آن نیز خبری در دست نیست.


با حضور قلعه نویی در ذوب آهن، نفت تهران تنها تیمی است که هنوز سرمربی خود را برای فصل آینده مشخص نکرده و تا به امروز نیز بازیکنانی مانند رضا اسدی، آرش رضاوند، آندرانیک تیموریان، سجاد شهباززاده، احمد آل نعمه، رضا علیاری و غیره از این تیم جدا شدند.


نفت تهران برای حضور در لیگ هفدهم و البته مسابقات با اهمیت آسیایی نیاز به تصمیماتی سریع و البته عقلایی دارد و باید هر چه سریعتر با معرفی کادرفنی خود پا به فصل نقل و انتقالات بگذارد تا برای فصل آینده نماینده ای شایسته برای فوتبال ایران در آسیا باشد.

 

دیدگاه‌ها