کد خبر : 1421100 | 20 خرداد 1396 ساعت 18:13 | 21.9K بازدید | 0 دیدگاه

مذاکره با دانشگر به خاطر شرایط نفت مسکوت مانده؛

واکنش اخوان به اظهارات مدیرعامل سایپا

مهدی اخوان سرپرست باشگاه سپاهان می گوید که مشکل اصلی مسکوت ماندن پرونده محمد دانشگر شرایط مبهم باشگاه نفت تهران است.

واکنش اخوان به اظهارات مدیرعامل سایپا

به گزارش "ورزش سه"، محمد دانشگر یکی از بازیکنان مورد نظر باشگاه سپاهان در فصل نقل و انتقالات بوده است؛ بازیکنی که در لیست کرانچار قرار دارد و باشگاه نیز مذاکرات خود را برای به خدمت گرفتن او آغاز کرده است.


با این حال و با در نظر گرفتن این موضوع که سپاهان یکی از تیم های فعال در بازار نقل و انتقالات بوده و تاکنون با 5 بازیکن به توافقات نهایی دست یافته، هنوز علیرغم اینکه مذاکرات ابتدایی با دانشگر انجام شده با این بازیکن توافق نهایی حاصل نشده است.


مهدی اخوان سرپرست باشگاه سپاهان در خصوص جذب دانشگر مدافع فصل گذشته نفت تهران و مشکلاتی که باعث توقف روند مذاکرات شده است، به "ورزش سه" گفت: « موضوع آقای دانشگر هنوز معلوم نیست چون وضعیت باشگاه نفت مبهم است. نفت رضایت نامه بازیکنان را صادر نمی کند و به همین دلیل موضوع مسکوت مانده است».


اخوان در مورد اظهارات مدیرعامل سایپا که عنوان کرده بود 10،12 بازیکنی که سایپا با آنها صحبت کرده، گفته اند با سپاهان قرارداد دارند، عنوان کرد: «اصلا این بحث ها را کاری نداریم. هر باشگاهی می تواند با گزینه های مورد نظر خود صحبت کند و هر باشگاهی هم سریعتر عمل کند آن بازیکن را به خدمت می گیرد. آقای کرانچار به ما لیستی داده که بر اساس آن عمل می کنیم. دانشگر هم یکی از بازیکنان لیست کرانچار بوده است. اصلا هر تیم فقط می تواند 6 سهمیه لیگ برتری بگیرد. اگر اینگونه باشد که 12 بازیکن با ما وارد مذاکره شده باشند ما 6 تا را میگیریم و سایپا هم 6 تا بازیکن دیگر را بگیرد».

دیدگاه‌ها