کد خبر : 1421322 | 21 خرداد 1396 ساعت 17:45 | 50.7K بازدید | 0 دیدگاه

گریمالدو به اوژوگو گفت:

بارسلونا و معضل فرار مغزها از لاماسیا

گریمالدو، بازیکن سابق تیم های پایه ای بارسلونا در مصاحبه با نشریه پرتغالی اوژوگو به انتقاد از سیاست های جدید این باشگاه پرداخت.

بارسلونا و معضل فرار مغزها از لاماسیا

به گزارش "ورزش سه"، پپ گواردیولا سال 2008 با اعتماد به جوانان محصول آکادمی بارسلونا توانست فوتبال اسپانیا و اروپا را دگرگون کند اما آبی اناری ها چند سالی است که توجه به تیم های پایه ای را کم کرده و به جذب بازیکنان گران قیمت روی آورده اند. لاماسیا دیگر آن ابهت گذشته را ندارد و کمتر بازیکنی از این آکادمی به تیم اول بارسا راه می یابد.

 

 

1204163

 

 

گریمالدو، بازیکن بنفیکا و تیم زیر 21ساله های اسپانیا یکی از همین دست بازیکنان است که در بارسا به حق خود نرسید و راه دیگری در پیش گرفت. او با درخشش در بنفیکا مورد توجه سیتی و ناپولی قرار گرفته است.

 

گریمالدو به اوژوگو گفت:« راهیابی به تیم اول بارسا همیشه سخت است ولی حالا دشوارتر از گذشته شده است.

دیگر مدیران باشگاه به ستاره ها و استعدادهای تیم های پایه ای توجه چندانی ندارند و هر ساله استعدادهای نابی از بارسلونا به تیم هایی دیگر می روند. بازیکنانی که برخی از آنها حتی توانایی بازی برای تیم اول بارسلونا را هم دارند. این یک ضعف بزرگ برای باشگاهی است که تا چند سال پیش، الگویی برای دیگر باشگاه ها از حیث توجه به تیم های پایه ای محسوب می شد.»

 

 

دیدگاه‌ها